نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

هیچ کدام از مصوبات مهم سفرهای استانی رییس جمهور در رودسر و املش به اتمام نرسیده است

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه هیچ کدام از  مصوبات مهم سفرهای استانی رییس جمهور در منطقه ما به اتمام نرسیده است، گفت: انتظار ما از رییس جمهور در دومین سفر دولت دوازدهم به استان گیلان این است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند تا مردم ما بدانند زحمات دولت نتیجه داده و به ثمر رسیده است.

هیچ کدام از مصوبات مهم سفرهای استانی رییس جمهور در رودسر و املش به اتمام نرسیده است

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه سفر رییس جمهور به گیلان، اظهار کرد: سفر رییس جمهور و هیأت دولت به هر استانی و نفس این حضور پیامدمثبت دارد و یک تحرک مدیریتی در بدنه ساختار اجرایی کشور و آن استان ایجاد می کند.

وی افزود: حضور وزرا در شهرستان ها هم بازخورد خوبی دارد تا از نزدیک مشکلات و گرفتاری های مردم را در بخش ها و شهرستان های استان لمس کنند زیرا هر منطقه مشکلات خاص خود را دارد.

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در سفر های گذشته مصوباتی داشتند که در حال اجرا است اما هیچکدام از  مصوبات مهم سفرهای استانی رییس جمهور در منطقه ما به اتمام نرسیده است، گفت: برخی از مصوبات زمان دولت احمدی نژاد هم هنوز تمام نشده است مثل سد مخزنی پلرود، راه کلاچای _رحیم آباد به قزوین از این دست پروژه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه راه املش به شلمان از دیگر این پروژه ها است، تصریح کرد: راه حسن رود _چمخاله به رودسر نیز از این نمونه مصوبات است که هنوز کامل نشده است.

 

عباسی بیان کرد: استخر سرپوشیده بانوان در رودسر نیز از پژوه های در قالب مصوبات سفر روسای جمهور به منطقه ما است که هنوز بلاتکلیف است و زمین چمن رودسر و املش نیز از دیگر این پروژه ها است.

نماینده رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: انتظار ما از رییس جمهور در دومین سفر دولت دوازدهم به استان گیلان این است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند تا مردم ما بدانند زحمات دولت نتیجه داده و به ثمر رسیده است.

عباسی در ادامه از دولت خواست قیمت مناسبی برای چای و محصولات کشاورزی تعیین شود تا کشاورزان برای تولید انگیزه بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: در حوزه های گردشگری و اشتغال هم انتظار داریم رییس جمهور مصوباتی برای رونق تولید و اشتغال در استان ما داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه