گسترش فساد اخلاقی در میان شاهزاده‌های سعودی

برنامه «از قلم افتاده» (Under reported) با نگاهی به مساله فساد اخلاقی در میان شاهزاده های سعودی به مرور چند نمونه از رفتارهای غیراخلاقی آن ها اشاره می کند.

گسترش فساد اخلاقی در میان شاهزاده‌های سعودی

به گزارش ۸دی، این برنامه به بررسی مسایلی همچون اعتیاد به قمار، قاچاق دارو و اعتیاد به مصرف الکل در میان شاهزاده های سعودی اختصاص دارد.

در این زمینه ضمن اشاره به بدهی سنگین سعود الفیصل وزیر امور خارجه متوفی عربستان به یک شرکت فرانسوی برای ساخت فیلم های مستهجن، اعتیاد به قمار در بین شاهزاده های سعودی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که در یک نمونه از آن ها یکی از شاهزاده های سعودی مبلغ ۳۵۰ میلیاد دلار از دست داد و ۵ نفر از همسران خود را نیز وگذار کرد.

این برنامه در ادامه به موضوعاتی مانند قاچاق دارو و مصرف الکل در بین شاهزاده های سعودی پرداخته که از جمله محورهای مورد بررسی به خطر افتادن جان بسیاری از بیماران عربستانی به دلیل قاچاق دارو و همچنین افزایش جشن های شبانه و اقدام به مصرف الکل توسط این شاهزاده ها در جشن ها و عدم ارایه مجوز به پلیس عربستان برای دخالت و ورود به اینگونه مراسم را می توان نام برد.

«از قلم افتاده» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، پنجشنبه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۶:۲۰ به وقت تهران به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت ۰۳:۰۰ و شنبه ساعت ۰۰:۲۰ و ۰۸:۲۰ و یکشنبه ساعت ۲۰:۲۰ به وقت تهران پخش می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه