مدیر مسئول روزنامه جوان:

دچار آسیب هایی چون شکاف نخبگی در درون نظام هستیم/ هیچ بحرانی را نمیتوان بدون‌مردم حل کرد

مدیر مسئول روزنامه جوان، استقلال سیاسی، خودکفایی، تبدیل به قدرت منطقه ای، بسیج جهانی اسلامی و مردم سالاری دینی را اهداف محقق شده خواند و گفت: هرجا که گرفتار دشمن شدیم خلاقیت داشتیم و در جایی که دشمن فشاری بر ما وارد نکرده سرعت پیشرفت ما نیز کند است.

دچار آسیب هایی چون شکاف نخبگی در درون نظام هستیم/ هیچ بحرانی را نمیتوان بدون‌مردم حل کرد

به گزارش خبرنگار هشت دی، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان پیش از ظهر امروز در همایش روشنگری و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی با اشاره به تحلیل انقلاب اسلامی با سه ملاحظه قیاس با گذشته، موانع بر سر راه انقلاب و مدت زمان طی شده از انقلاب اسلامی اظهار کرد: تمامیت ارضی، اقتدار ملی، استقلال سیاسی، قدرت بسیج گری و قدرت نفوذ منطقه ای از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ بحرانی را نمیتوان بدون‌مردم حل کرد بیان کرد: ممکن است در برخی آرمان ها عقب و یا در راه باشیم اما اشکالی ندارد.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه الان بر سر آرمان ها آرایش رفاه و مبارزه گرفته ایم، گفت: دشمن بیشترین کلام تکرار شده در سخنان رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در رابطه با پنهان کردن بخشی از اسلام تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه بر خط امام(ره) تاکید دارد.

 

 

** تبدیل به قدرت منطقه ای شده ایم و تنها کشوری هستیم که با قدرت غرب مخالفت می کنیم

گنجی استقلال سیاسی، خودکفایی، تبدیل به قدرت منطقه ای، بسیج جهانی اسلامی و مردم سالاری دینی را اهداف محقق شده خواند و بیان کرد: هرجا که گرفتار دشمن شدیم خلاقیت داشتیم و در جایی که دشمن فشاری بر ما وارد نکرده سرعت پیشرفت ما نیز کند است.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه اکنون به قدرت دوم دنیا رسیده ایم و تنها کشوری هستیم که با قدرت غرب مخالفت می کنیم ابراز کرد: مدل حکومتی بومی ارائه شده توسط ما بسیار قوی است و اینکه مردم در انتخاب نائبان امام زمان(عج) نقش دارند کم نیست.

 

** دچار آسیب هایی چون شکاف نخبگی در درون نظام هستیم

وی با اشاره به اینکه راه کوتاهی را آمده ایم و هنوز مسیر طولانی تری را در پیش داریم بیان کرد: ما دچار آسیب هایی چون شکاف نخبگی در درون نظام، تمرکز غرب بر عدم‌توسعه ایران، ضعف در اجرای عدالت اجتماعی و اشرافی گری در حاکمان هستیم.

گنجی در ادامه افزود: واقعیت این است که غرب توانست گسل های ۱۴۰۰ساله اختلافات شیعه وسنی را وارد میدان کند و انرژی جمع زیادی را درگیر این موضوع کند.

 

** تنها موضوعی که رهبری از مردم عذر خواستند اجرای عدالت بود

مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به ضعف در اجرای عدالت بیان کرد: تنها موضوعی که رهبری از مردم عذر خواستند اجرای عدالت بود زیرا در اجرای عدالت ضعیف عمل کردیم.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه