فرماندار رشت:

زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست نیازمند نگاه ویژه هستند

فرماندار رشت گفت: زنان بد سرپرست یا سرپرست خانوار نیازمند نگاه ویژه تری هستند.

زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست نیازمند نگاه ویژه هستند

به گزارش خبرنگار هشت دی، میرشمس مومنی فرماندار رشت در مراسم افتتاح مرکز گیل بانو در بوستان کشاورز این شهر ضمن عرض تشکر به افراد به دلیل افتتاح این پارک اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت فعال جامعه را تشکیل میدهند و مسائل مربوط به آن ها از مهم ترین مسائل است.

فرماندار رشت با اشاره به بحث اشتغال، تحصیل، مسائل حقوق بانوان و غنی سازی اوقات فراغت و ورزش آن ها گفت: هر امر مربوط به بانوان که در حیطه وظایف ما جای میگیرد در واقع وظیفه ما است و باید آن را به بهترین نحو انجام دهیم.

مومنی با بیان اینکه بانوان در جریان انقلاب، دفاع مقدس و توسعه و سازندگی نقش تاثیر گذاری داشتند اذعان کرد: در جامعه بانوان کشور آنانی که از جهتی آسیب پذیر هستند مثل بدسرپرستان یا زنان سرپرست خانوار نیاز به توجه ویژه دارند و بسیار حائز اهمیت هستند.

وی با بیان اینکه چندی قبل به صورت سرزده از این محیط بازدید داشته ام گفت: حمایت از بانوان در جهت خودکفایی و ایجاد درآمد کار بسیار مهم و در واقع مسئولیت ما است.

فرماندار رشت در ادامه تصریح کرد: باید از کسانی که بسترساز این فعالیت ها هستند حمایت کنیم و در همین مکان قول میدهیم در ارتباط با این مراکز ومراکزهای مشابه زمینه حمایت را فراهم بیاوریم تا شهروندان ما بواسطه بانوان بتوانند از حمایت ها و پشتیبانی های ما بهره مند شوند و موفقیت هایی را بدست بیاورند.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه