روحانی:

پالایشگاه نفت ستاره طرحی برای خودکفایی کشور از بنزین محسوب می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به سیاست‌های دولت در تکمیل پروژه‌های بزرگ در حوزه انرژی گفت: پالایشگاه نفت ستاره طرحی برای خودکفایی کشور از بنزین محسوب می‌شود.

پالایشگاه نفت ستاره طرحی برای خودکفایی کشور از بنزین محسوب می‌شود

به گزارش هشت دی، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج‌فارس با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان هرمزگان و نقطه مهم و استراتژیک این استان اظهار داشت: طرح‌های بسیار ارزشمندی که در حوزه درمان و مقابله با بحران آب در این استان در حال انجام است قابل تقدیر است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مدیران برای تأمین آب مورد نیاز در این استان باید نگاه ویژه به منابع آبی نظیر دریا داشته باشند، افزود: همه ما صداقت و وفاداری را باید در رأس امورمان قرار دهیم و اگر دشمنی بر علیه ما توطئه کرده باشد در وهله نخست باید با اتحاد توطئه را از بین ببریم.

 رئیس جمهور با بیان اینکه تهدید می‌تواند در درجه اول فشار بر مردم و معیشت مردم وارد  آورد، گفت: اما می‌توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با شناخت ظرفیت‌ها برای توسعه کشور گام برداریم.

روحانی در ادامه مطرح کرد: برخی دشمنان در سر خود خیال واهی دارند که ریشه ایران اسلامی را بخشکانند، اما ما با هم‌گرایی و هم‌افزایی با دوری از اختلاف و صبر و استقامت و اعتقاد به خداوند و ایستادگی حتماً دشمن را شکست خواهیم داد، چراکه این آزمایش را در تاریخ به اثبات رسانده‌ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه