رئیس کمیته انضباطی سپیدرود: بی‌احترامی به هواداران خط قرمز ماست

فرهاد خراسانی رئیس جدید کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در واکنش به اتفاقات پیش‌آمده پس از مسابقه سپیدرود با سیاه‌جامگان ضمن اظهار تأسف از حوادث پیش‌آمده، قول پیگیری و بررسی فوری آن اتفاقات را به هواداران سپیدرود داد.

رئیس کمیته انضباطی سپیدرود: بی‌احترامی به هواداران خط قرمز ماست

به گزارش هشت دی،و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، خراسانی که مشاور حقوقی و سخنگوی دکتر تن زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود نیز می‌باشد، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاست‌گذاری باشگاه سپیدرود از کلیه هواداران عاشق سپیدرود که ممکن است مورد بی‌مهری قرارگرفته باشند، عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: تماشاگران سپیدرود مالک اصلی و بزرگ‌ترین سرمایه این باشگاه بزرگ هستند و بی‌احترامی به تماشاگر خط قرمز ماست.

رئیس کمیته انضباطی سپیدرود اظهار داشت: همه ما هم در نتایج منجر به برد باشگاه سهیم هستیم و هم در باخته‌ای آن مسئول هستیم و نباید برد را منتسب به خود بدانیم و باخت را گردن طرفداران بیاندازیم.

خراسانی با حمایت از سرمربی تیمش گفت: روان‌خواه شخصیت آرام و خوبی دارد و حتماً تحت‌فشار بود که در کنفرانس مطبوعاتی چنین سخن گفت و همین مقدار هم برای باشگاه ریشه‌داری چون سپیدرود پسندیده و قابل‌قبول نیست و پس از بازگشت ایشان به رشت ما از وی در این مورد توضیح خواهیم خواست.

سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: این‌یک پیام روشن و شفاف برای تمام خانواده بزرگ سپیدرود است که بعدازاین برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ‌کس تعارف نخواهیم داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه