ابولفضل شکری
مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور:

حماسه اربعین یک جریان عظیم فرهنگی می شود/ در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برقرار است

مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور گفت: در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود.

حماسه اربعین یک جریان عظیم فرهنگی می شود/ در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برقرار است

حجت السلام طباطبایی در حاشیه برگزاری مراسم اربعین سالار شیهیدان امام حسین (ع) در بخش اطاقور لنگرود در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفت: اربعین تبدیل به یک نماد شده است و این حماسه یک جریان عظیم فرهنگی می شود.

وی با اشاره به اینکه سنگر نماز جمعه به کل نطام تعلق دارد و در خدمت گروه و جناح خاصی نیست افزود: اقامه نماز جمعه در کشور یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است و سنگر نماز جمعه یک قرارگاه اثر بخش نطام در ۳۸ سال گزشته بوده است.

طاباطبایی با بیان اینکه اقامه با شکوه نماز جمعه موجب عزت و اقتدار نطام اسلامی است اظهار داشت: نماز جمعه می تواند توطئه های دشمنان نطام را در ابعاد مختلف خنثی می کند که تاکنون چنین بوده است.

مسئول دفتر رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود گفت: ۵۰ نقطه کشور در انتطار امام جمعه هستند.

وی با اشاره به اجرای نهضت مصلاسازی در کشور اظهار افزود: ۱۵۰ شهر عملیات مصلاسازی در کشور آغاز شده است و این به عنوان یک پایگاه و مرکز فرهنگی در سطح شهر می باشد و بصورت شبانه روزی خواهد شد و در خدمت مردم و کارهای فرهنگی خواهد بود.

طباطبایی در پایان با بیان اینکه ۴۰ هزار نیروی افتخاری در ستادهای نماز جمعه سراسر کشور حضور دارند تصریح کرد: الحمدالله رشد خوبی در خصوص حضور مردم در نماز جمعه ها داشته ایم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه