مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان:

مطالبه گری به هنگام دانشجویی در سطح استان راه علاج فساد سازمان یافته و تضییع حق ملت است

خورسندی گفت:مقام معظم رهبری فرمودند بسیج دانشجویی نه در جناح های سیاسی قابل هضم خواهد بود و نه خود را رقیب تشکلی می داند.

مطالبه گری به هنگام دانشجویی در سطح استان راه علاج فساد سازمان یافته و تضییع حق ملت است

به گزارش ۸دی به نقل از  پیک دانشجو مجتبی خورسندی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در مراسم جشن جدیدالورود های دانشگاه با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی از جمله تشکل هایی است که با تدبیر امام راحل پس از پایان جنگ تشکیل شد،اظهار کرد: اهم مسائل مورد انتظار ایشان دفاع از بنیان ها حفظ استقلال مبارزه با ضد انقلاب داخلی و ایجاد حکومت بزرگ اسلامی بوده است.

وی افزود:مقام معظم رهبری هم به تاسی از سخنان امام عظیم الشان فرمودند بسیج دانشجویی در عین آنکه یک تشکل نظم یافته و برخوردار از سازماندهی است نخ در جناح های سیاسی قابل هضم خواهد بود و نه خود را رقیب تشکلی می داند.

مجتبی خورسندی تصریح کرد:هر دانشجویی با هر سلیقه سیاسی اگر پایبند به ارزش های انقلاب و اماده حضور در عرصه مبارزه فرهنگی و سیاسی با استکبار و ایادی آشکار و نقابداران است می تواند در خیل بسیجیان دانشگاه و عضوی از بسیج دانشجویی باشد.

وی در پایان گفت:دانشگاه گیلان با چشم اندازی همچون دانشگاه پیش رو در اشتغال باید از ظرفیت های بسیج دانشجویی مرکز پژوهش های آن و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان استفاده نماید.رویکرد بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان علاوه بر نکات مثبت گذشته در سال جاری توجه ویژه به محرومین در حاشیه شهر در بحث اردوهای جهادی خواهد بود.جریان سازی و مطالبه گری به هنگام در سطح استان و کشور توسط تشکل های دانشجویی راه علاج فساد سازمان یافته و تضییع حق ملت خواهد بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه