مصاحبه تند فنخال علیه شیاطین سرخ؛

اخراجم از منچستر یونایتد مانند یک فیلم برنامه ریزی شده بود/ آنها طناب دار را دور گردنم انداختند

سرمربی سابق شیاطین سرخ صحبت های نسبتاً تندی علیه این باشگاه انجام داده است.

اخراجم از منچستر یونایتد مانند یک فیلم برنامه ریزی شده بود/ آنها طناب دار را دور گردنم انداختند

به گزارش ۸دی، لوئیس فن خال، سرمربی هلندی و سابق منچستر یونایتد صحبت های نسبتاً تندی بر علیه این باشگاه کرده و می گوید اخراج او از جمع شیاطین سرخ، مانند یک اعدام در ملا عام بوده است و سران باشگاه، پشت او قایم شدند!

سبک بازی تیم لوئیس فن خال، چندان مورد رضایت هواداران منچستر یونایتد نبود و در جریان فینال جام حذفی انگلیس، بخشی از هواداران شیاطین سرخ در ورزشگاه ومبلی او را «هو» کردند. به هر حال، این مربی هلندی ۲ روز پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس، از سوی باشگاه منچستر یونایتد اخراج شد. پیش از آن، وب سایت MEN در گزارشی مدعی شده بود که سران باشگاه منچستر یونایتد از اوایل سال ۲۰۱۶، با ژوزه مورینیو-سرمربی کنونی این باشگاه- برای جانشینی این مرد هلندی مذاکرات شان را آغاز کرده بودند. لوئیس فن خال هم اکنون اخراج از منچستر یونایتد را بزرگ ترین ناکامی و ناامیدی زندگی اش می داند. به نقل از MEN، او می گوید:

یونایتد سر من را در طناب دار قرار داد و در ملا عام، من را بدار آویخت. با وجود سر من در طناب دار، فشار ها بسیار زیاد بود و آن ها دقیقاً پشت من قرار گرفتند. فکر می کنم همه این ها مانند یک فیلم، از پیش برنامه ریزی شده بود و آن ها از همان ژانویه، دقیقاً پشت سر من این کار را انجام دادند. همسر من، به من گفته بود که نگرش هیئت مدیره تغییر کرده است. زن ها این بصیرت را دارند. آن ها این موضوعات را بو می کشند. اما من همه چیز را رد کردم. چون همه چیز بین من، به عنوان سرمربی و اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه کاملاً طبیعی بود.

اما ناگهان بازیکنان سابق باشگاه، در تلویزیون، شروع به انجام انتقاداتی کردند. آن ها می گفتند سبک بازی تیم من بسیار کسل کننده است و اخراج ژوزه مورینیو از چلسی، باعث جذاب شدن شرایط، برای ترساندن من شد. تصمیم یونایتد برای جذب مورینیو را درک می کنم.

فن خال که در سال ۲۰۱۴، با قراردادی ۳ ساله هدایت منچستر یونایتد را برعهده گرفته بود، اصرار دارد که تنها می خواسته است برای ۲ سال در این تیم حضور داشته باشد! منچستر یونایتد برای اخراج این مربی و دستیارانش، مبلغ ۸.۴ میلیون پوند پرداخت کرد. فن خال می گوید همان رفتاری که باشگاه در حق او انجام داده است را در حق آن ها انجام داده، تا منچستر یونایتد تا آخرین پنی این مبلغ را پرداخت کند.

 به هر حال، من هم هیچ گاه بیش از ۲ سال نمی خواستم. منچستر یونایتد ۳ سال می خواست. اما ناگهان، در حالی که یک سال و نیم از قرارداد من باقی مانده بود، مورینیو بدون تیم بود و من می دانستم که یونایتد یک روز او را به خدمت می گیرد. آن ها پس از اخراج من این موضوع را گفتند و این، بزرگ ترین ناامیدی زندگی من بود. یونایتد در این خصوص، با من صحبت نکرده بود. اگر آن ها به من می گفتند که قضیه از چه قرار است، به آن ها می گفتم:” خیلی خب! بیاید برای این شش ماه آخر تمام تلاش مان را به کار بگیریم. بیاید تا به یکدیگر، تعهد کامل داشته باشیم و پس از آن، ژوزه می تواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.” آنها می توانستند با انجام این کار، حقوق سال آخر من را برای خودشان نگه دارند اما پس از اتفاقاتی که رخ داد، من کاری با آن ها کردم که تا آخرین پنی مبلغ را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه