از ارشاد توقعی نیست؛ کمیسیون فرهنگی مجلس کجاست؟

ولنگاری فرهنگی و یک اکران بی سروصدا درهیاهوی سیاسی!/ آیا سرمان را گرم کرده اند تا…؟!

درحالی که جامعه را درگیر هیاهوی سیاسی کرده اند، فیلم سینمایی اکسیدان در سکوت اکران می شود تایکی از فجایع فرهنگی…

ولنگاری فرهنگی و یک اکران بی سروصدا درهیاهوی سیاسی!/ آیا سرمان را گرم کرده اند تا…؟!

به گزارش ۸دی، امیر ابراهیم رسولی در یادداشتی نوشت:

درحالی که جامعه را درگیر هیاهوی سیاسی کرده اند، اقتصاد رها شده و وعده های دولت یازدهم تلمبار گردیده، تحریمهای آمریکایی درجریان است و… فیلم سینمایی اکسیدان در سکوت اکران می شود تایکی از فجایع فرهنگی سالهای اخیر بی سروصدا اتفاق افتد.

این اظهارنظر ازسوی کسی ست که دستی درحوزه فرهنگ دارد و تقریبا همه فیلمها رادر جشنواره و غیره دنبال می کند، اهل رفتن به کنسرت و تئاتر هم هستم و با قشرهای مختلف سروکاردارم امابه جرآت پس ازدیدن فیلم اکسیدان در روز گذشته می گویم ولنگاری فرهنگی و رها شدگی به بالاترین حد خود رسیده و هیچ کس نه تنها پاسخگونیست که صدای اعتراض هم به جایی نمی رسد.

جدا از ساختار ضعیف، موضوعی پوچ که در سینمای امروز ما کم نیست، استفاده ازالفاظ خاص که چیزی جز روابط جنسی را القا نمیکند و شوخی هایی که از ایهام جنسی گذشته و مستقیما پرده شرم وحیا را دریده امروز در اکران سینمای کشوری ست که با سینمامخالف نیست، اما قراربود با فحشا مخالف باشد!

از وزارت ارشاد که  اساسا داشتن توقع بی مورد است اما امروز سوال میکنم دستگاههای نظارتی چه میکنند؟

کمیسیون فرهنگی مجلس کجاست؟

آقایان متدین کمیسیون! سالک، پژمان فر،جعفرپورو….آیا این فیلم رادیده اید یا حاضرید با خانواده که هیچ! تنها این فیلم را ببینید!

امروز مادرقبال این ولنگاری فرهنگی مسئولیم! آن نماینده مجلس،آن فلان مدیر فرهنگی، آن خبرنگار…آیا درقبال این وضع اسفناک تکلیفی ندارند؟

آنها که فکرمیکنند این چند خط ازسر یک انتقاد به دولت روحانی ست و واقعیت ندارد وقت بگذارند واین ولنگاری فرهنگی راببینند البته حداقل تنها ببینید تا مجبور نشوید در جای جای فیلم از خجالت همراه خود سربه زیرافکنید و بعد  انصاف به خرج دهید و اندازه وجدانتان و به دور از گرایش سیاسی  برای فرهنگ این مرز وبوم اعتراض کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه