مدیر مسئول 8دی:

وزیر بهداشت به دور از لنز دوربین‌ها با مردم و خبرنگاران چگونه رفتار می‌کند!

مدیر مسئول ۸دی گفت: وقتی یک وزیر در مقابل دوربین‌ها به یک خبرنگار توهین می‌کند دور از لنز دوربین با مردم چه رفتاری خواهد داشت.

وزیر بهداشت به دور از لنز دوربین‌ها با مردم و خبرنگاران چگونه رفتار می‌کند!

به گزارش ۸دی، سید هادی منفرد در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو در واکنش به توهین وزیر بهداشت به خبرنگار روزنامه قدس اظهار داشت: متأسفانه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برخی دولتمردان را در رفتارهای خارج از شأن و ادب‌شان قبیح تر کرده است.
وی افزود: وقتی یک وزیر در مقابل چشم دوربین ها و خبرنگاران با گستاخی تمام به یک خبرنگار توهین می کند دور از لنز دوربین با افراد زیر دست و مردم چه رفتاری خواهد داشت. آیا چنین مسئولی شایستگی این جایگاه را دارد؟
مدیر مسئول پایگاه خبری هشت دی ادامه داد: در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، روزنامه های دولتی بدون هیچ محدودیتی با پول بیت المال به تبلیغ نامزدهای دولت در انتخابات پرداختند اما روزنامه قدس شرافتمندانه تنها به انتشار اخبار همه نامزدها بسنده کرد اما وزیر بهداشت در کمال قباحت به همین روزنامه شریف حمله می کند.
منفرد با بیان اینکه ادبیات وزیر بهداشت در برخورد با خبرنگار روزنامه قدس برای هیچ کس قابل پذیرش نیست گفت: وزیر محترم بهداشت و همه مسئولان دولتی باید به سوالات همه خبرنگاران هم سو و غیرهمسو درباره عملکردشان پاسخ دهند.
این فعال رسانه ای استان گیلان ادامه داد: وزیر بهداشت به جای فریاد زدن بر سر خبرنگاران باید پاسخ دهد که میلیاردها تومان از هزینه طرح تحول سلامت را دقیقا در کجا هزینه کرده است. ایشان باید به مردم بگوید که چگونه خدمات بیمارستانهای شهرستان محروم افزایش پیدا کرده است؟
مدیر مسئول پایگاه خبری هشت دی در پایان اظهار داشت: وزیر بهداشت پیش از این مدعی شده بودند که در دولت گذشته زایمان در کف بیمارستان ها انجام می شد. ایشان امروز باید پاسخگو باشند که چرا برخی بیماستانهای شهرستان های محروم که قبلا عمل زایمان را انجام می دادند امروز حتی روی زمین هم این عمل را انجام نمی دهند و مادران حامله را به مسافت های طولانی به دیگر شهرها ارجاع می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه