معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی بیمارستان لنگرود

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی لنگرود با هزینه‌کرد ۳۲ میلیارد تومان تاکنون خبر داد.

پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی بیمارستان لنگرود

به گزارش ۸دی، محمد علیزاده در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به اینکه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهر در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع و زیربنای ۱۲ هزار و ۳۳۸ متر مربع در حال احداث است اظهار کرد: سال ۸۹ احداث بیمارستان لنگرود در سه طبقه آغاز شده و تاکنون ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به هزینه ۳۲ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی بیمارستان لنگرود تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳ میلیارد تومان برای اتمام پروژه مذکور نیاز است.

*پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی محور حسن‌رود ـ رودسر

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز گفت: سال ۸۶ پروژه حسن‌رود ـ زیباکنار ـ چمخاله ـ رودسر به طول ۷۰ کیلومتر آغاز شده و بهسازی محور در قالب ارتقا به صورت چهار خطه با ایجاد راه اصلی تا سال ۹۰ تا منطقه زیباکنار به همراه یک پل ۸۰ متری در رودخانه چمخاله احداث شده است.

شعبان‌علی خاوری، فاز بعدی محور مذکور را احداث راه چمخاله ـ رودسر به طول ۱۶ کیلومتر عنوان کرد و افزود: سال ۸۹ بزرگراه چمخاله به طرف رودسر به ۳.۳ کیلومتر تعریف شده است و این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به پل شلمان‌رود منتهی می‌شود و قرار است پل ۱۰۰ متری روی پل احداث شود.

وی با بیان اینکه آسفالت ۳.۳ کیلومتر از محور مذکور اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ۱۶ کیلومتر از باقی‌مانده محور چمخاله ـ رودسر به راه روستایی حسین‌آباد متصل می‌شود و در این راستا این قطعه با برآورد اولیه ۱۶ میلیارد تومان به مناقصه می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان متذکر شد: اجرای پروژه مذکور موجب کاهش مسیر ۲۵ کیلومتری شرق گیلان به طرف انزلی می‌شود ضمن اینکه دسترسی محلی را قابل بهره‌برداری می‌کند و ترافیک را کاهش می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه