کاریابی در اینترنت؛

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

کسب و کار اینترنتی در واقع به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت جهت کسب درآمد صورت می گیرد گفته می شود.

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

به گزارش ۸دی، شما در گذشته برای خرید یک لباس باید به مغازه های مختلفی سر می زدید و زمان زیادی را صرف پیدا کردن لباس مورد نظرتان می کردید، ولی با گذشت زمان و پیشرفت عصر اینترنت اکنون به راحتی می توانید در خانه خود نشته و در کمترین زمان ممکن سایت های متفاوتی را برای پیدا کردن لباس مورد نظرتان جستجو کنید. این روش کسب و کار اینترنتی به سرعت در حال رشد می باشد. طراحی سایت یکی از بهترین راه های کسب و کار اینترنتی است زیرا هم طراحی سایت مشتریان مختلف را انجام می دهید هم می توانید سایت های متفاوت مشتریان را بهینه سازی کنید.

تعریف کلی که می توان از کسب و کار اینترنتی ارائه داد عبات اند از: به مجموعه کار هایی که در فضای اینترنت انجام می شود کسب و کار اینترنتی گفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا روش های موفق یک کسب و کار اینترنتی را بیان کنیم.

  • تولید محتوای ارزشمند:

اولین کار بعد از یک طراحی سایت مناسب این است که بتوانید برا وب سایت خود تولید محتوا کنید. تمام بازدید کنندگان در دنیای اینترنت به دنبال محتوای ارزشمند هستند. به طور مثال شما یک وب سایت فروش کامپیوتر و لپ تاپ دارید، اگر فقط محصولات خود را به نمایش بگذارید و اطلاعات مختصری از لپ تاپ را در زیر آن بنویسید ۶۰ درصد بازدید کنندگان را از دست می دهید زیرا بیشتر افرادی که برای خرید یک محصول وارد سایتتان می شوند اطلاعات کافی در مورد آن ندارن، ولی زمانی که شما یک مقاله در مورد محصول خود و معایب و مزایای آن بنویسید حتما خوانندگان زیادی را جذب خواهد کرد

 

  • محتوای خود را بهینه کنید:

یکی از نکات مهم بعد از طراحی وب سایت و تولید محتوا بهینه سازی سایت ( سئو ) و بهینه سازی محتوا است زیرا اگز شما از بهترین نوع محتوا هم استفاده کنید تا زمانی که این محتوا توسط کسی دیده نشود سایتتان به نتیجه مطلوبی که می خواهید نمی رسد، پس برای دیده شدن محتوای وب سایت خود، سایتتان را برای گوگل بهینه سازی کنید. برای سئو سایت شما باید موارد زیر را انجام دهید.

 

  • تولید محتوای بهینه سازی شده: یکی از نکات مهمی که در تولید محتوای بهینه سازی شده وجود دارد استفاده از کلمه کلید مناسب است. برای مثال شما می خواهید کلمه خرید لپ تاپ در گوگل رتبه بگیرد. لازم است که از این کلمه در مقاله خود و در پاراگراف اول استفاده کنید.

سعی کنید در مقاله خود از عکس نیز استفاده کنید زیرا هم یک مطلب طولانی برای بازدید کننده خسته کننده است و هم گوگل به مطالب عکس دار امتیاز می دهد.

 

  • لینک سازی موثر: استفاده از بک لینک به بالا رفتن سایتتان کمک می کند. زمانی که شما یک مطلب را منتشر می کنید و یک سایت دیگر مطالب شما را در سایت خود کپی می کند و از لینک سایت شما در محتوا استفاده می کند می گوییم بک لینک دریافت کرده ایم. یکی دیگر از را های دریافت بک لینک قرار دادن محتوا در تالار های گفتگو می باشد. در محتوایی که در تالار ها قرار می دهید باید از لینک به صفحات سایت خود استفاده کنید.

 

  • استفاده از ایمیل مارکتینگ برای جذب مشتری:

زمانی که این کارها را به درستی انجام بدهید به صفحه اول گوگل خواهید آمد. در اینجا آمار بازدید کنندگان شما بالا می رود و زمان آن رسیده تا شما این بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید. یکی از روش های تبدیل بازدید کنندگان به مشتری این است که ایمیلشان را دریافت کنید. برای این کار می توانید مقالات خود را به صورت دانلود بگذارید و از بازدید کننده بخواهید برای دانلود مقاله ایمیل خود را وارد کند وزمانی که ایمیل بازدید کننده را دریافت کردید میدانید که هر بازدید کننده ایمیل خود را برای دانلود چه مقاله ای در اختیار شما گذاشته است و با توجه به سلیقه او برایش محصولات پیشنهادی را ارسال می کنید.

تخفیف ویژه طراحی سایت و سئو سایت

فروش ویژه پایان سال اینتن در خدمات طراحی سایت ، سئو سایت (افزایش رتبه سایت در گوگل ) ، مشاوره تجارت الکترونیک ، ایمیل مارکتینگ ، گوگل ادروز ارائه می شود .

تخفیف های ویژه اینتن در این خدمات تا ۵۰ درصد هزینه خدمات ارائه می شود . برای مشاهده تخفیف های ویژه طراحی سایت و سئو به جدول زیر توجه نمایید.

تخفیف خدمات طراحی سایت و سئو

نوع خدمات درصد تخفیف
طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی ۱۰ درصد
طراحی سایت نیاز به برنامه نویسی اختصاصی ۱۵ درصد
سئو ۵۰ درصد
تبلیغات گوگل ۲۵ درصد
فروش گواهی SSL  ۴۰ درصد

نحوه سفارش خدمات تخفیفی طراحی سایت و سئو اینتن

برای سفارش خدمات تخفیفی در این جشنواره با شماره تماس های اینتن در تماس باشید ، یا فرم انتهای خبر را پر نمایید تا کارشناسان اینتن با شما تماس بگیرند . راه حل بسیار ساده دیگری در پیش روی شماست : می توانید عدد ۲۲ را به شماره تلفن ۰۹۱۰۷۵۸۵۹۵۵ ارسال نمایید تا کارشناسان اینتن با شما تماس بگیرند . با اینتن بروز باشید !

مشاوره برای افزایش فروش در دنیای اینترنت

برای مشاوره برای طراحی سایت و راهکار های افزایش فروش در دنیای اینترنت با کارشناسان طراحی سایت و تجارت الکترونیک اینتن در تماس باشید . برای این موضوع اینتن دو راهکار در پیش رو شما قرار داده است.

اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره فروش  : https://inten.asia

 

.

.

.

این پست، یک آگهی تبلیغاتی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه