نامزد رد صلاحیت شذه انتخابات ریاست جمهوری:

اعتراضی به رد صلاحیتم ندارم/ حامی نظام و ارکان آن هستم/ از حجت الاسلام رئیسی حمایت می کنم

نامزد رد صلاحیت شده ریاست جمهوری گفت: اعتراضی به رای شورای محترم نگهبان ندارم و از حجت الاسلام رئیسی حمایت می کنم.

اعتراضی به رد صلاحیتم ندارم/ حامی نظام و ارکان آن  هستم/ از حجت الاسلام رئیسی حمایت می کنم

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه شورای نگهبان از اصلی ترین استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: همه ی ما باید در مقابل رأی شورای نگهبان تمکین کنیم و به نظر فقها و حقودانان آن احترام بگذاریم.
وی با بیان اینکه این شورا نظری جز در راستای حمایت از نظام و انقلاب ندارد، افزود: تمامی نظرات و رأی های شورای نگهبان در راستای حفظ انقلاب اسلامی و سپردن مسئولیت های بزرگ به افراد متدین و متخصص است.
نامزد رد صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر احترام به نظر شورا و مقدم داشتن مواضع نظام نسبت به مواضع شخصی و انفرادی گفت: اعتراضی به رای رد شورای نگهبان نسبت به اینجانب ندارم و همه جانبه از مواضع انقلاب اسلامی و ارکان آن حمایت می کنم.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مجلس دهم، اظهار کرد: همه نامزدهای رد صلاحیت شده را دعوت به تمکین می کنم و امیدوارم حضورشان در کنار مردم به حضور حداکثری و انتخاب اصلح در ریاست جمهوری بیانجامد.
نماینده مردم کرمان در خانه ملت با اشاره به اینکه قانون برای همه فصل الخطاب است، متذکر شد: همه ی ما تابع قانون هستیم و باید اعتقاد داشته باشیم که قانون برای همه یکسان است و مر آن باید یکسان برای همه اجرا شود.
نامزد رد صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در انتخابات پیش رو از کسی حمایت می کند یا خیر، گفت: با بررسی های عمیقی که داشته ام از برادر خوب و انقلابیم جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه