همزمان با هفته منابع طبیعی؛

ساحل دریای لاهیجان با کاشت صنوبر سبزتر شد +عکس

مسئول طرح سالم سازی دریای لاهیجان گفت: طرح سالم سازی دریا توسط شهرداری لاهیجان با کاشت یک هزار اصله نهال صنوبر انجام شد.

ساحل دریای لاهیجان با کاشت صنوبر سبزتر شد +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، مسئول طرح سالم سازی دریای سحرخیز در گفتگویی با بیان اینکه همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد یکهزار اصله درخت در نوار ساحلی طرح سالم سازی دریای سحرخیز لاهیجان کاشت شد گفت: این درختان از نوع صنوبر بوده که توسط اداره کل منابع طبیعی به صورت رایگان در اختیار شهرداری لاهیجان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این درخت ها با فاصله مناسب از دریا در بخش آلاچیق ها و نیمکت ها و محوطه طرح کاشته شده تا بتوانیم با ایجاد فضایی دلپذیر نسبت به زیباسازی ساحل اقدام کرده و از سایه این درختان در طول سالیان آینده بهره ببریم افزود: دریای سحرخیز محله یکی از دریاهای نمونه با جلوه های زیبا و ساحل بکر است که همه ساله به خصوص در فصل تابستان میزبان مسافران بسیاری می باشد.
شاهیم جهانگیری در پایان گفت: مدیریت طرح سالم سازی دریای سحرخیز محله لاهیجان مدت دو سالی است که از سوی فرمانداری به شهرداری لاهیجان واگذار شده و شهرداری با کمک سایر دستگاهها، برنامه هایی برای سرمایه گذاری و تبدیل این ساحل به یکی از سواحل زیبای شمال کشور تدوین کرده است.
%image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه