عصر جمعه صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر ورزش از محل اجرای پروژه کمپ ورزشی تالش + تصاویر

معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و نماینده مردم تالش از محل اجرای پروژه کمپ ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

بازدید معاون وزیر ورزش از محل اجرای پروژه کمپ ورزشی تالش + تصاویر

به گزارش ۸دی، سید مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود رهنما مدیرکل ورزش جوانان استان گیلان، محمود شکری نماینده مردم شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و سید عیسی مهدوی فرماندار تالش از محل اجرای پروژه کمپ ورزشی شهرستان تالش در منطقه گیسوم اسالم بازدید کردند.

پس از این بازدید و جهت جمع بندی و بررسی مشکلات ورزشی سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال جلسه ای در فرمانداری تالش و با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان ماسال برگزار شد.

محمود شکری نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در این جلسه ضمن بیان مشکلات پیش روی پروژه های ورزشی سه شهرستان، خواستار کمک وزارت ورزش جهت برطرف کردن موانع اتمام این پروژه ها شد.

فرماندار تالش نیز در این جلسه اظهار داشت: در حالی که چندین سال است بحث احداث کمپینگ مطرح است به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت ممتاز میزبانی و پذیرایی شهرستان تالش باید همتی والا داشت تا این ظرفیت‌ها احیا شده و به مرحله شکوفایی برسد و در این زمینه باید با برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد.

 مهدوی در خصوص در اختیار گذاشتن زمین مورد نظر برای ایجاد کمپ ورزشی از مسئولین ادارات مرتبط شهرستان خواست جهت واگذاری قانونی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه هاشمی معاون وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: در سه سال گذشته با تمام مشکلات که وجود داشت ۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام دولت قبل را به اتمام رسانده ایم.

 وی افزود: ورزش یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از معضلات و مشکلات جسمانی و اجتماعی و روحی و روانی در جامعه بشمار میرود و توسعه اماکن ورزشی نقش مستقیمی در توسعه ورزش در جامعه دارد و ساخت اماکن ورزشی موجب کاهش ساخت بیمارستانها و درمانگاهها و کمپ های ترک اعتیاد در جامعه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه