سرمایه گذار ارمنی در بازدید از تالاب لاهیجان؛

ظرفیت ایجادشهرک توریستی با جدیدترین امکانات وجود دارد/ لاهیجان مستعد ایجاد زمین گلف است!

یک سرمایه گذار خارجی گفت: اگر بخواهیم برای کل کشور مجموعه ای نمونه بسازیم، باید زمین گلف هم در آن در نظر گرفته شود.

ظرفیت ایجادشهرک توریستی با جدیدترین امکانات وجود دارد/ لاهیجان مستعد ایجاد زمین گلف است!

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، دیوید وارگیان سرمایه گذار ارمنی، قزاقستانی در دیداری که همراه با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و یک نفر از اعضای شورای شهر و نمایندگانی از شهرداری در منطقه تالاب حاجی آباد داشت، با بیان اینکه لاهیجان به علت شبنم زیاد و زمین های چمن مرغوب در تمامی ایام سال، ظرفیت ایجاد زمین های گلف را دارد گفت: اگر زمین گلف در این منطقه ایجاد شود از کشورهای روسیه و قزاقزستان سالانه هزار نفر به این منطقه خواهند آمد.

وی افزود: آن کسی که گلف بازی میکند، روزانه دو تا سه هزاردلار پول در این شهر خرج میکند.

این سرمایه گذار خارجی در پاسخ به یکی از اعضای تیم مدیریت شهری که ورزش گلف در ایران را دارای اولویت های هفتم و هشتم دانستند گفت: بوکس و کشتی، ورزش ماهیچه هااست ولی ورزش گلف، ورزش مغز است.

دیوید وارگیان که به دعوت نماینده لاهیجان و سیاهکل به این منطقه آمد با بیان اینکه اگر زمین پشت جاده تالاب حاجی آباد مشکلی نداشته باشد به این پروژه ورود خواهم کرد افزود: اگر زمین خالی که این کوه ها به خوبی دیده شود را در اختیارم قرار دهید، چیزی از شما نمی خواهم و خودم به تنهایی این پروژه را به پیش خواهم برد.

وی با بیان اینکه می توانیم در لاهیجان شهرک های توریستی با جدیدترین امکانات قرن ۲۱ ساخته شود افزود: ما باید روی توریست های خارجی و داخلی سرمایه گذاری کنیم و اگر بخواهیم برای کل کشور مجموعه ای نمونه بسازیم، باید گلف هم در آن در نظر گرفته شود.

در ادامه یکی از نمایندگان شهرداری لاهیجان درباره این طرح گردشگری، ورزشی در پاسخ به این سرمایه گذار گفت: پیشنهاد شما در جلسه معاونین مطرح می شود و روی آن فکر میکنیم.

%image_alt%

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه