سرپرست دانشگاه آزاد لنگرود:

رسالت اصلی سما مهارت محوری است/سما لنگرود به‌عنوان برند مطرح در شهرستان تبدیل شود

سرپرست دانشگاه آزاد لنگرود گفت: تمامی امکانات دانشگاه واحد لنگرود در جهت پیشبرد اهداف آموزشی در اختیار مجموعه سما بوده است.

رسالت اصلی سما مهارت محوری است/سما لنگرود به‌عنوان برند مطرح در شهرستان تبدیل شود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در نخستین جلسه شورای راهبردی  سمای واحد لنگرود اظهار کرد: نیروی انسانی جوان و خلاق، برگزاری دوره‌های خلاقیت زیر نظر معلم متخصص و کلاس‌های فوق‌برنامه از نقاط قوت مدارس سما لنگرود است.

 

دکتر امیرحسین فیروزان با اشاره به رسالت و جایگاه سما، گفت: رسالت اصلی سما مهارت محوری است که باید با در نظر گرفتن ارتقای سطح کیفی در سطوح دانش‌آموزی به این مهم دست‌یافت.
وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر خانواده‌ها در سطح شهرستان از مدارس سما باید مدیران و دبیران خود را در بین رقبا به ارزیابی بگذاریم تا از این طریق بتوانیم به بهترین بهره‌وری ممکن برسیم.
رئیس شورای راهبردی سما لنگرود با تأکید بر کیفی سازی و نوآوری و مهارت محوری، خاطرنشان کرد: مجموعه سما باید برنامه‌ای مدون برای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشد چراکه مجموعه‌ای در حال رشد و پویا خواهد بود که دارای برنامه‌ریزی دقیق و منسجم باشد.

 

فیروزان افزود: تمامی امکانات دانشگاه واحد لنگرود در جهت پیشبرد اهداف آموزشی در اختیار مجموعه سما بوده و این مجموعه باید با تمام ظرفیت‌های ممکن به‌عنوان یکی از برندهای مطرح در سطح شهرستان تبدیل شود.

 

وی گفت: با توجه به عقد تفاهم‌نامه همکاری با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنگرود در حال حاضر گسترش معاونت سما از سوی مدیریت آموزش و پروش به این دانشگاه پیشنهادشده که رایزنی‌ها لازم جهت بسط و توسعه مدارس سما و تشکیل پردیس مدارس در شهرهای هم‌جوار نیز در دستور کار این دانشگاه قرارگرفته است.

 

انتهای پیام/

Share

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه