باندسارقین حرفه ای در لاهیجان متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: یک باند سارقین حرفه ای با کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۹ نفره منهدم شد.

باندسارقین حرفه ای در لاهیجان متلاشی شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبار های مجتمع های مسکونی در لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان و بررسی دقیق صحنه های سرقت، مشخص شد سارقین از شگردی خاص و مشترک در این سرقت ها استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، سردسته اصلی این باند را که مردی ۴۱ ساله و اهل لاهیجان بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در شهرستان رشت دستگیر و به دام اندازند.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، سایر متهمین که همگی آنها نیز اهل و ساکن لاهیجان و بین ۲۸ تا ۴۲ ساله هستند ،شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان های لاهیجان و رشت اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی با شناسایی و دستگیری یک مالخر، مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل کولر، تردمیل، ماشین برقی کودکان و تعداد زیادی لوازم منزل به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سرهنگ قاسمی از شهروندان خواست با رعایت توصیه های پلیس عرصه را برای جولان سارقین تنگ کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا در تماس با ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه