سرپرست جمعیت هلال احمر ماسال خبر داد؛

اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته‌ی کاهش اثرات بلایای طبیعی در ماسال

سرپرست جمعیت هلال احمر ماسال گفت: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی برنامه های متعدد امدادی-آموزشی اجرا می شود.

اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته‌ی کاهش اثرات بلایای طبیعی در ماسال

به گزارش ۸دی، اسماعیل صادقی سرپرست جمعیت هلال احمر ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی از سوی این جمعیت اجرا شده است و تا پچایان هفته ادامه خواهد داشت.

صادقی با اشاره به رژه خودرویی صبح امروز در ماسال و شاندرمن گفت: این برنامه تحت عنوان «رژه توانمندی تجهیزاتی و نمایش سرعت رزم خودرویی» با همکاری ادارات امدادی شهرستان از جمله اورژانس، راه و ترابری، برق، نیروی انتظامی، گاز و آتش نشانی اجرا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر ماسال با بیان اینکه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مقارن با ایام زلزله تلخ رودبار است، اظهار داشت: اجرای مانور در دانشگاه آزاد اسلامی ماسال، اجرای مانور تخلیه اضطراری در دبستان ۱۵ خرداد روستای گنذر، آموزش پناه گیری و تخلیه اضطراری در مهد کودک دنیای کودک و پیش دبستانی سها، اهدای خون و طرح «جمعه، ایمان، ایمنی» از جمله برنامه های این هفته می باشد که غالبا عملیاتی شده است.

وی افزود: همچنین به مناسبت این هفته، جهت عضوگیری کانال تلگرامی استانی خادم که از کانال های بسیار مفید در زمینه آموزش کمک های اولیه است توسط این مرکز اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

سرپرست اداره هلال احمر ماسال در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان از میزان خسارات در بلایای طبیعی همچون زلزله کاست.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه