با حضور فرماندار انزلی؛

استعفای شهردار انزلی غیر علنی بررسی شد

جلسه غیرعلنی بررسی استعفای شهردار انزلی با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

استعفای شهردار انزلی غیر علنی بررسی شد

به گزارش ۸دی، جلسه غیر علنی بررسی استعفای شهردار بندر انزلی از ساعت ۱۰ صبح امروز به صورت غیر علنی با حضور فرماندار این شهرستان در صحن شورای اسلامی شهر انزلی برگزار شد.

جلسه بررسی استعفای شهردار انزلی توسط اعضای شورای این شهر یک بار با اتفاق نظر اعضا به تعویق افتاد و به امروز موکول شد که با حضور فرماندار شهرستان انزلی مورد بررسی قرار گرفت.

اگر استعفای شهردار بندرانزلی مورد قبول قرار گیرد طبق گفته تعدادی از اعضای شورای شهر، معاون کنونی شهردار انزلی انتخاب نخست سرپرست تصدی شهرداری بندرانزلی می‌شود.

رضا پورشعبان شهردار بندر انزلی دلیل استعفای خود را ابتلا به بیماری جسمی از ماه‌های گذشته عنوان و با ارسال نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر بندر انزلی استعفای خود از این پست را اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان بندرانزلی نخستین و بزرگ‌ترین بندر سواحل جنوبی دریای خزر در منطقه جلگه‌ای و ساحلی بوده که از شمال به دریای خزر، از جنوب به صومعه سرا، از شرق به رشت و از غرب به شهرستان رضوانشهر متصل است.

بندرانزلی در ناحیه‌ای کاملاً جلگه‌ای به صورت طولی و در ساحل دریای خزر واقع شده و دارای آب و هوای معتدل مرطوب بوده و بخشی از محیط زیست طبیعی این شهرستان را دریا و بخش مهم دیگر نیز اکوسیستم ارزشمند تالاب انزلی تشکیل می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه