خطیب نماز جمعه اسالم:

برخی مسئولان برای اشتباه فاحش خود در برجام، به دنبال پیدا کردن شریک هستند

امام جمعه اسالم گفت: بعضی دنبال شریک برای اشتباه خود در برجام می گردند و می گویندکه هر قدمی که برداشته شد با مجوز رهبری بود.

برخی مسئولان برای اشتباه فاحش خود در برجام، به دنبال پیدا کردن شریک هستند

به گزارش ۸دی، نماز جمعه این هفته بخش اسالم به امامت حجت الاسلام سیدحامد میرحسینی اشکوری امام جمعه موقت این بخش اقامه شد ،

وی در خطبه نخست، در اهمیت انفاق و آثار، ثمرات و برکات سنت الهی وقف مطالبی را ارائه کرد و اظهار داشت: وقف سنتی الهی و حسنه است که آثار آن برای انسان جاویدان خواهد ماند و در اسلام و بیانات پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)نسبت به آن بسیار سفارش شده است.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری سپس در خطبه ی دوم، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، شهرستان تالش را مصداق بارز وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی دانست و با اشاره به تصویب تحریمهای ۱۰ ساله درسنای آمریکا تاکید کرد: یکبار دیگر به همگان ثابت شد که امروز در جمهوری اسلامی ایران هیچ کس مانند رهبر معظم انقلاب دشمن را خوب نمی شناسد و ایشان بود که در همان آغاز مذاکرات فرمود من به این مذاکرات خوشبین نیستم و آمریکا زورگو و بدعهد است.

خطیب نماز جمعه اسالم افزود: ما معتقدیم خسارت برجام نتیجه سرپیچی و غفلت از فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز بعضی دنبال شریک برای این اشتباه فاحش خود می گردند و در سخنان خویش بیان میکنند که هر قدمی که برداشته شد با مجوز رهبری بود و این درحالیست که خود حضرت آقا تاکنون چندبار اشاره فرمودند “اینکه گفته شود بنده در جریان ریز مذاکرات هسته ای بوده ام حرف دقیقی نیست.”

وی با اشاره به سابقه تاریخی شریک تراشی در اشتباهات، به جنگ صفین و اصرار پذیرش حکمیت توسط خوارج و تحمیل این تصمیم به حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: همان زمان وقتی خوارج متوجه اشتباه خود شدند گفتند علی(ع) هم باید توبه کند چون او هم حکمیت را پذیرفت و دراشتباه ما شریک است.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری افزود: رهبر انقلاب، سی و هشت سال است که در راس نظام قرار دارند و از همه بهتر نسبت به مراودات و روابط بین المللی اطلاعات دارند و انسان تعحب میکند که برخی به نظرات کارشناسانه ایشان توجهی نمیکنند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد بعضی نمایندگان مجلس عنوان کرد بعضی دنبال تکرار مجلس ششم دیگری در این کشور هستند و فقط در پی ایجاد آشوب و جنجال و هوچی گری و تهیه ی خوراک تبلیغاتی برای شبکه های خارجی ضدانقلاب هستند و از پیگیری مسائل مهم کشود مثل اقتصاد و اشتغال و حقوق های نجومی برخی مدیران غفلت میکنند.

امام جمعه موقت اسالم در پایان با اشاره ضمنی به عملکرد برخی نمایندگان فعلی مجلس تأکید کرد: به نظر من شورای نگهبان در تایید بعضی از نمایندگان حامی فتنه خوب عمل نکرد و کمی مصلحت اندیشی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه