نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

حذف کارت سوخت، قاچاق بنزین را دامن می‌زند/ برخی‌ با حذف کارت سوخت دنبال منافع خود هستند

نماینده انزلی با اعلام اینکه اکثر نمایندگان مخالف حذف کارت سوخت هستند، گفت: برخی با حذف کارت سوخت دنبال منافع خود هستند.

حذف کارت سوخت، قاچاق بنزین را دامن می‌زند/ برخی‌ با حذف کارت سوخت دنبال منافع خود هستند

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی از حذف کارت سوخت توسط دولت خبر داد و اظهار داشت: دولت در تلاش است تا کار سوخت را حذف کند اما مجلس معتقد است روند توزیع سوخت بنزین کارتی ادامه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه در این راستا در مجلس امضاهایی نیز جمع کرده اند، افزود: نمایندگان معتقد هستند که کارت سوخت بماند به نفع کشور است و تاکنون مانع از حذف کارت سوخت شده اند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارتی کردن بنزین هزینه هایی را در بر داشته است، گفت: کارتی کردن بنزین حاوی اطلاعاتی است که برای آن هزینه صرف شده و می تواند پایه ای باشد تا در آینده اقدامات مثبت تری روی آن انجام گیرد.

خسته بند دلیل حذف کارت سوخت را در برداشتن هزینه ها از سوی دولت عنوان و اظهار کرد: من معتقد هستم برخی ها با حذف کارت سوخت دنبال تامین منافع خود هستند.

این نماینده مجلس با اذعان به اینکه با حذف کارت سوخت قاچاق کالا در کشور بیشتر می شود، گفت: داشتن کارت سوخت موجب می شود مصرف روزانه بنزین کنترل شود و می توان برنامه ریزی های دقیق تری در این راستا انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه اکثریت نمایندگان مجلس موافق با حذف کارت سوخت نیستند، ادامه داد: تنها با نداشتن کارت سوخت منافذ جدید برای سواستفاده از این سرمایه ملی ایجاد می شود که آن هم هزینه های دیگری را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه