فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری باند ۱۳ نفره شرکت هرمی در بندرانزلی

سرهنگ هرمز عشقی گفت: ماموران ناجا توانستند باند ۱۳ نفره یک شرکت هرمی سودجو با عنوان “نت ورک” را در بندرانزلی شناسایی و دستگیر نمایند.

دستگیری باند ۱۳ نفره شرکت هرمی در بندرانزلی

به گزارش ۸دی،فرمانده  انتظامی بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار افق انزلی در رابطه با اقدامات ناجا در مقابله با شرکتهای سودجو اظهار کرد: کارکانان ناجا توانستند یک باند ۱۳ نفره شرکت هرمی نت ورک را در بندرانزلی شناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ هرمز عشقی افزود: پیش از این نیز در چند مرحله شرکتهایی این چنین در بندرانزلی توسط ناجا دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادده شدند ، اما اینبار برای اطلاع دقیق جوانان  از شگرد های فریبنده شرکت های سودجو ،این موضوع را اطلاع رسانی کردیم.

وی با اشاره به فعالیت شرکت نت ورک در قالب یک منزل مسکونی اجاره ای در بندرانزلی ،  تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی، ماموران ناجا محل فعالیت این شرکت را شناسایی و به ‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام مسئول گفت: پس از اخذ مجوز قضایی از این منزل اجاره‌ای،بازدید به‌عمل‌آمد و ۱۴کوله لباس مربوط به اعضا گروه،۲۲عدد کتاب آموزشی و ۶۰جلد جزوه آموزشی ۳۰حلقه سی دی آموزشی در خصوص نحوه عضوگیری ، کشف و ۱۳ عضو این گروه توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: شرکتهای هرمی جوانان بیکار سرتاسر کشور  را به شیوه های مختلف جذب می کنند و با ارائه  جزوه های آموزشی آنها را فریب می دهند.

عشقی گفت: جوانان پس از مدتی فعالیت در این شرکت ها مفقود می شوند و خانواده ها به دنبال آنها می گردند چرا که فعالیتهای شرکتهای سودجو به صورت مخفیانه انجام می شود.

فرمانده انتظامی بندرانزلی خاطرنشان کرد: جوانان با وعده کار جذب شرکتهای هرمی می شوند اما پس از ورود می بینند که در عمل کاری وجود ندارد و هیچ سرمایه ای دست آنها را نگرفته است.

وی افزود: عموما کسانی که می خواهند با یک سرماه گذاری اندک به مبالغ کلان دست پیدا کنند فریب فعالیتهای اینگونه شرکتها را می خورند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بنده به جوانان توصیه می کنم که از مسیر درست وارد اشتغال شوند و با هوشیاری و تیزبینی در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه