وزیر صنعت، معدن و تجارت در انزلی:

واحدهای تولیدی گیلان رو به رشد هستند / در سراسر کشور روحیه شادابی در جهت توسعه وجود دارد

وزیر صنعت،معدن و تجارت در بازدید از منطقه آزاد انزلی گفت: واحدهای تولیدی گیلان رو به رشد هستند و اشتغال بیشتر هم ایجاد می کنند.

واحدهای تولیدی گیلان رو به رشد هستند / در سراسر کشور روحیه شادابی در جهت توسعه وجود دارد

به گزارش ۸دی؛ محمدرضا نعمت زاده در این بازدید که شامگاه شنبه صورت گرفت در گفتگو با خبرنگاران به افتتاح واحد صنعتی تولید مفتول و سیم مسی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت اشاره کرد و اظهار داشت:  واحدهای تولیدی موجود در استان گیلان علاوه بر اینکه رو به رشد هستند  اشتغال بیشتری را ایجاد می کنند و در این راستا طرح های نیمه تمام نیز در حال راه اندازی است.

وی افزود: در سراسر کشور یک روحیه شاداب در جهت توسعه و فناوری و رونق اقتصادی می بینیم.

وی افزود: البته هنوز هم واحدهایی که اغلب آنها مشکلاتشان دیرینه است همچون صنایع بزرگ نساجی که از سال های قبل از انقلاب در اینجا بودند و به دلیل عدم نوسازی و بازسازی با مشکلاتی مواجه هستند که باید فکر دیگری برای آنان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام سرمایه گذاری های جدید در حال پیشرفت است و انشاا… هر ماه شاهد افتتاح ۱۰ها پروژه خواهیم بود.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در مناطق آزاد گفت: باید تشویق کنیم تا با سرمایه گذاری های بیشتر مناطق آزاد ما به مناطق تولید و صادرات تبدیل شود.

وی به بازدید از کارخانه تبدیل ورق خام MDF  به محصولات نهایی و نیز تولید پوشاک اشاره کرد و افزود: من ۲ سال گذشته از این مجموعه تولید پوشاک بازدیدی داشتم که ۷۰۰ نفر اشتغال داشتند و امروز با توسعه ای که صورت گرفته هزار و ۴۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: امیدواریم این منطقه به تدریج ضمن اینکه جنبه های گردشگری را برای مردم حفظ می کند به بخش تولید گرایش پیدا کند که خوشبختانه همین طور است.

وی گفت: انشاا… با در اختیار گذاشتن زمین های بیشتری در اختیار علاقمندان و واحدهای تولیدی این منطقه به مرکز اشتغال جوانان و صادرات کالاها که در تلاش هستند تبدیل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
خج
در حاشیه