روز شمار تاریخ ترور در ایران / 18 آبان؛

ترور چهار نفر در شهرهای مرودشت، کبودرآهنگ، بوکان و تهران

گذری در تاریخ ایران نشان می دهد در چنین روزی چهار نفر در کشور توسط عناصر گروهک تروریستی منافقین ترور و به شهادت رسیدند

ترور چهار نفر در شهرهای مرودشت، کبودرآهنگ، بوکان و تهران

به گزارش ۸دی، گذری در تاریخ ایران نشان می دهد در چنین روزی چهار نفر در کشور توسط عناصر گروهک تروریستی منافقین ترور و به شهادت رسیدند:

مرودشت:

هدایت احمدیوسفی هجدم آبان ۱۳۶۴ ترور شد. وی پانزدهم مهر ماه ۱۳۴۱ در مرو دشت به دنیا آمد و ۱۸ دهم آبان ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه‌ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود پس از آنکه توسط ایادی آمریکا در سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد شناسایی قرار گرف ترور و براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

کبودرآهنگ:

رمضان کریمی هجدهم آبان ماه ۱۳۵۸ در حالی که پدر چهار فرزند بود توسط منافقین مورد شناسایی و سوء قصد قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله در کبودر آهنگ به شهادت رسید. وی متولد اول مرداد ماه سال ۱۳۳۹ چشم به جهان گشود. او متاهل و پدر چهار فرزند بوبود و  و در کبودر آهنگ زندگی می کرد.

بوکان:

ابراهیم رمضان قوقو شغل آزاد داشت و هجدم آبان ماه ۱۳۶۲ در حالی که صاحب یک فرزند بود در شهر بوکان مورد شناسایی و سوءقصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرارگرفته و به شدت زخمی و دچار خونریزی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان به شهادت رسید. وی متولد بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۷ بود و در شهر ارومیه زندگی می کرد.

تهران:

ابوالقاسم صدقی هجدهم آبان ماه ۱۳۶۰ در حالی که پدر دو فرزند بود درخیابان جمشید آباد شهر تهران توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید. وی متولد پنجم آبان ماه ۱۳۳۵ بود و در هنگام ترور به عنوان یک پاسدار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشتغال داشت.

منبع: سایت شهدای ترور

انتهای پیام/

;f,nvHik’  f,;hk lv,naj

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه