قدری تامل بر حواشی هفته گذشته فومن آشکار ساخت؛

آشوب در اردوگاه اصلاح طلبان فومنی!

پس از عدم توفیق اصلاح طلبان جهت تصدی مسئولیت های کلیدی در فومن و تغییر برخی از مسئولین این بار آتش اختلاف بین حامیان دیروز فتنه آمریکائی، اسرائیلی ۸۸ شعله ور شده است.

آشوب در اردوگاه اصلاح طلبان فومنی!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز؛ شنیده ها حکایت می کند پس از عدم توفیق اصلاح طلبان جهت تصدی مسئولیت های کلیدی در فومن و تغییر برخی از مسئولین کلیدی شهرستان این بار آتش اختلاف بین حامیان دیروز فتنه آمریکائی, اسرائیلی ۸۸ شعله ور شده است.

در هفته گذشته در جلسه ای که بین دو مشاور استاندار و  نمایندگان احزاب و جمعی از اعضاء شورای اصلاح طلبان در هتل معین برگزار شد شرایط آنطور که باید موافق نظر بانیان این جلسه پیش نرفت و با جلسه دیگری که در همان هتل با حضور مشاورین جوان دستگاه های اجرائی استان گیلان توسط فرماندار شهرستان برگزار شد به نظر رسید موقعیت فرماندار فومن بیش از گذشته تثبیت شده است که در ادامه داستان با پخش وسیع شایعه اختلاف نماینده شهرستان فومن با شخص فرماندار, در گفتگوئی کوتاه با یکی از فعالان رسانه نماینده فومن مخالفت برای ادامه فعالیت فرماندار را تکذیب کرد.

اما از آن طرف ماجرا در نشست جوانان حامی دولت تدبیر و امید, فرماندار فومن مشاور جوان جدیدش را معرفی کرد که با واکنش های متفاوتی از جمله نظر خاص مشاور اسبق امور اجتماعی فرمانداری در فضای مجازی مواجه شد که اعلام کرد انگار ما حامی دولت تدبیر نبودیم.

کار به اینجا ختم نگشت و بازتاب این حواشی در فضای مجازی با عکس العمل افراد مختلف مشهود بود تا اینکه شب گذشته در دفتر کار یکی از اصلاح طلبان در جنب مسجد بالامحله جلسه ای خصوصی با محوریت نارضایتی از مسائل مرتبط با تغییر و تحولات روسای ادارات در شهرستان برگزار گردید که بنا بر اخبار واصله این جلسه به صورت نافرجام به پایان رسید.

در همین راستا شنیده شده است که حجت الاسلام و المسلمین افتخاری از اعمال و حواشی مربوط به برخی از طرفدارانش اظهار نارضایتی و  ناراحتی کرده است.

انتهای پیام/

t,lk t,lk kd,c

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه