رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

عدم پرداخت بدهی بیمه معضلات مالی علوم پزشکی گیلان را دو چندان کرده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:دنبال راهکارهایی برای برون رفت از معضلات مالی هستیم اما بدون مساعدت بالادستی، امکان پذیر نیست.

عدم پرداخت بدهی بیمه معضلات مالی علوم پزشکی گیلان را دو چندان کرده است

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در در نشست با اعضای هیات مدیره نظام پرستاری رشت با اشاره به وضعیت فعلی دانشگاه، خاطر نشان کرد: دنبال راهکارهایی برای برون رفت از معضلات فعلی دانشگاه به خصوص در حوزه مالی هستیم اما به نظر می رسد بدون مساعدت سازمان های بالادستی، تحقق این مهم امکان پذیر نباشد. از سوی دیگر تاخیر در پرداخت سازمان های بیمه گر، معضل را دو چندان کرده است.

وی ادامه داد: مدیریت کسورات نقش مهمی در بهبود چالش های مالی دارد. در این راستا استفاده از پتانسیل گروه های مختلف پرسنلی می تواند مثمر ثمر باشد.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک استقرار طرح مبتنی بر عملکرد را جهت ارتقای انگیزه کارکنان حایز اهمیت دانست و گفت: با انجام مداخلات علمی و تدوین برنامه های اصولی می توان روند موجود را اصلاح کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: اعضای نظام پرستاری جزئی از بدنه دانشگاه علوم پزشکی هستند. در این زمینه ایجاد تعامل بیشتر اداره پرستاری با این گروه و استفاده از پتانسیل های این صنف در کارگروه های تخصصی دانشگاه می تواند بهبود وضعیت پرستاری در استان را به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه