رئیس پلیس راه فرماندهي انتظامي استان گیلان:

انحراف به چپ پراید یک کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت

برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان شش تن مجروح و یک تن کشته در محور فومن به ضیابر برجای گذاشت.

انحراف به چپ پراید یک کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ”مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز جاری یک دستگاه سواری پراید که در محور فومن به ضیابر در حال طی مسیر بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه وانت نیسان که در مسیر مخالف خودروی پراید در حال تردد بود به شدت به صورت رخ به رخ برخورد می کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در پی این سانحه ۴ تن سرنشین و راننده خودرو پراید و همینطور راننده و سرنشین خودرو وانت نیسان در مجموع ۷ تن مجروح برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل اورژانس تمامی مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که در نهایت یک از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد.

رستگار در ادامه گفت: چهار تن از مجروحان شرایط جسمی مساعدی برخوردار بوده و دو تن دیگر تا این لحظه جهت مداوا در بیمارستان تحت نظر هستند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن ابراز تأسف در خصوص وقوع این سانحه دلخراش از تمامی رانندگان خواست همواره در حین رانندگی علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حفظ سرعت مطمئنه در جاده ها تردد نمایند و از عجله و شتاب زدگی به شدت خودداری نمایند تا به لطف خدا شاهد تکرار اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه