طی مراسمی؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی آستارا معرفی شد + عکس

مراسم تودیع فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی آستارا معرفی شد + عکس

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: آسایش و رفاه امروز کشور را مدیون امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو این موضوع محقق شده است و امکان پذیر شدن آنها در سایه زحمات عزیزانی می باشد که امنیت کشور را عهده دار بودند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه یکی از پایه های امنیت ملی، تأمین امنیت اجتماعی است، گفت: نیروی انتظامی یکی از مهمترین نهادهایی می باشد که در نظم بخشی به امور داخلی کشور نقش اساسی و موثر خود را به خوبی ایفا می کند.

شفقی  با بیان اینکه اگر امروز این امنیت را در جامعه اسلامی، در بین تمام کشورهای حاشیه ای که متأسفانه در خون و آتش غوطه ور هستند، می بینیم، تصریح کرد: باید قدر این امنیت را که نعمت بزرگی است، بدانیم.

وی پس از نیازهای جسمانی و تکنولوژیک، نیاز به امنیت را یکی از مهمترین ها خواسته های انسان برشمرد و خاطر نشان کرد: در باب اهمیت برقراری نظم و امنیت داخلی و نقش نیروی انتظامی، مردم باید اعتماد و اطمینان لازم را به این نیرو داشته باشند.

شفقی در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: درستکاری، امانت و مردم داری از اصول هایی می باشد که مدنظر دست اندرکاران نیروی انتظامی قرار دارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی در راستای ایجاد امنیت در سطح شهرستان، افزود: برگزاری اجلاس بین المللی و ملی به میزبانی شهرستان، بحث اتمام پروژه های رها شده شهرستان، توسعه زیر ساخت ها، توسعه بندر و راه آهن و سایر خدمات دولت با همکاری نیروی انتظامی در ایجاد بستر و نظم مناسب محقق شده است.

در این مراسم و در حضور «سردار محمدرضا میر حیدری» فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، از زحمات «سرهنگ رحیم مهدی زاده» فرمانده پیشین این نیرو در شهرستان آستارا تجلیل و «سرهنگ رسول عزیزی» به سمت فرمانده جدید این نیرو معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه