رئيس پليس آگاهي استان گيلان خبر داد؛

دستگیری سارقان داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در”رشت”

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در رشت خبر داد.

دستگیری  سارقان داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در”رشت”

به گزارش ۸دی، سرهنگ”فرهاد فلاح کریمی”در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان رشت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار،کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی فنی و تخصصی پلیسی درخلال رسیدگی پرونده سرقت ها به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و با استعلام صورت گرفته مشخص می شود که خودروی فوق سرقتی می باشد.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس اظهار داشت که خودروی پراید را از فردی خریداری کرده، گفت: فروشنده خودرو و همدستش نیز در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به سرقت خودرو و سپس فروشش اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیسی و در مواجه با دلایل و مستندات به ۹ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند،تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان، ۵ دستگاه پخش خودرو، باند و یکدستگاه آمپلی فایر کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه  ضمن تجهیز آنها به وسایل ایمنی  مناسب از پارک  آنها در مناطق خلوت و تاریک خودداری کنند.

 

انتهای پیام /

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه