معاون اجتماعي پليس گيلان خبر داد؛

کاهش ۱۳ درصدی جرایم در گیلان

معاون اجتماعی پلیس گیلان از کاهش ۱۳ درصدی جرایم در ماه رمضان سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، غبار دل های مومنان را زدوده است، گفت: پلیس گیلان برای آرامش مردم، نظم و امنیت عمومی را تامین کرد تا فضا و زمینه مناسب در جامعه فراهم شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تصریح براینکه طبق آمار موجود، جرایم در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه های دیگر سال کاهش  داشته، گفت: کاهش آمار جرایم در ماه مبارک رمضان نشانگر خودباوری مردم و احترام به این ماه است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش پلیس برقراری امنیت عمومی برای شهروندان است، افزود: با افزایش تعداد گشت های محسوس و نامحسوس انتظامی، امنیت بیش از پیش محلات در شب های قدر  را فراهم کرد.

سرهنگ جعفری خیرخواه با تصریح براینکه هدف نخست پلیس گیلان در برخورد با هنجار شکنان و حرمت شکنان در ماه مبارک رمضان تذکر لسانی بود، اضافه کرد: اشخاصی که به تذکرات ماموران پلیس بی توجهی کردند،با برخورد قانونی پلیس مواجه شدند.

وی با اشاره به نظارت پلیس بر اماکن عمومی، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان از فعالیت واحد های فاقد پروانه فعالیت جلوگیری شد.

این مقام انتظامی استان گیلان از کاهش ۱۳ درصدی جرایم در ماه رمضان سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: کیف قاپی، تهیه وتوزیع انواع مشروبات الکلی، نزاع و درگیری، سرقت لوازم خودرو بیشترین آمار کاهش جرم را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با یادآوری اینکه نزدیکی مردم با مسایل فرهنگی و معنوی جامعه را به سوی پاکی سوق می دهد، متذکرشد: فرهنگ سازی در همه زوایای اجتماعی، بهترین راه پیشگیری از جرایم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه