هشدار اصلاح طلبان به روحانی؛

فصل تنهایی رییس جمهور آغاز می شود! / روحانی باید نوبخت را تغییر دهد!

روحانی راهی جز تغییر ندارد و اگر باهوش باشد می بایست خودش دست به کار شود و البته اولین تغییرش را تغییر سخنگوی دولت قرار دهد!

فصل تنهایی رییس جمهور آغاز می شود! / روحانی باید نوبخت را تغییر دهد!

به گزارش ۸دی، سید یوسف مرادی از فعالان رسانه ای نوشت:

صبح یکشنبه، مردم ایران، بر گیشه‌ی روزنامه فروشی ها، در سرمقاله ی روزنامه ی ابتکار، مطلبی از مدیر مسوول این روزنامه می خوانند که آغاز فصلی نو در سرگذشت دولت حسن روحانی است.
محمد علی وکیلی ( مدیر مسوول روزنامه ابتکار که نماینده تهران، سخنگوی لیست امید و همچنین عضو هیات رییسه مجلس هم هست) در سرمقاله روزنامه اش از دولت خواسته است کابینه اش را  تصحیح کند و البته هشدار داده است که اگر این کار را نکند آنها( نمایندگان مجلس) خودشان این کار را  خواهند کرد.
این اولین بار در سه سال گذشته است، که هشداری چنین جدی به دولت روحانی   داده می شود. ( که همه تهدید های قبلی در مجلس نهم، از همان اول بی اساس بودنشان معلوم بود!).
سرمقاله وکیلی را اگر در کنار وقایع تلخی چون ماجرای “فیش گیت” و دیگر اخبار تلخ هفته گذشته قرار دهیم، فردا صبح، بدترین خبری خواهد بود که بر سراسر دولت جناب روحانی تاثیر خواهد گذاشت.
سر مقاله ی وکیلی نشان می دهد اینکه جناب روحانی تلاش دارد تا در انتخابات سال بعد و در مقابل اصول گرایان، ثبات کابینه اش را به عنوان یک نکته ی مثبت نشان دهد، تلاشی بیهوده است.
روحانی راهی جز تغییر ندارد و اگر باهوش باشد می بایست خودش دست به کار شود و البته اولین تغییرش را تغییر سخنگوی دولت قرار دهد و کسی را در این سال آخر جایگزین نوبخت کند که توده های مردم اگر حتی خاطره خوبی از او ندارند، بتوانند با او احساس آرامش کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه