نماینده‌ی مردم بندرانزلی در گفتگو با 8دی خبر داد؛

کارخانه‌ی کشتی سازی انزلی فعالیت خود را آغاز می کند / بهره برداری از اسکله‌ی انزلی تا پایان دوره‌‌ی دهم مجلس

نماینده‌ی مردم بندر انزلی در مجلس گفت: فاز اجرایی کارخانه کشتی سازی را که زمین آن از دریا استحصال شده است به حول قوه الهی آغاز می کنیم.

کارخانه‌ی کشتی سازی انزلی فعالیت خود را آغاز می کند / بهره برداری از اسکله‌ی انزلی تا پایان دوره‌‌ی دهم مجلس

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص طرح های نیمه تمام بندر انزلی در دوره‌ی گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از طرح هایی که باید در دوره‌ی جدید مجلس به آن پرداخته شود کنار گذر بندر انزلی می باشد.
وی با اشاره به طرح موج شکن و اتمام آن در انزلی افزود: مبلمان های شهری را باید در مجلس دهم به اتمام برسانیم.
نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی به اسکله این بندر اشاره کرد و گفت: اسکله ای که در دست ساخت است تا پایان فعالیت ما در مجلس دهم باید به اتمام برسد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به کارخانه‌ی کشتی سازی در انزلی اشاره کرد و افزود: فاز اجرایی کارخانه‌ی کشتی سازی که زمین آن از دریا استحصال شده است به حول قوه الهی در آینده ای نزدیک آغاز می شود.
خسته بند درباره ی راه آهن قزوین رشت نیز گفت: این راه آهن باید به انزلی نیز برسد چون توجیه اقتصادی این طرح زمانی است که بیش از ۱۰ میلیون تن بار و ۳ میلیون و نهصد هزار نفر حمل مسافر داشته باشد.
وی در ادامه بیان داشت: در دوره‌ی ششم مجلس این طرح مصوب شده و توجیه اقتصادی آن حضور مثبت در شبکه ریلی است که به امید خدا تلاش می کنیم تا این اقدام سریع تر انجام بگیرد.
نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس به راه ارتباطی انزلی به رضوانشهر اشاره داشت و گفت: یکی از اقداماتی که برای ما در اولویت است، اقدامات در خور و قابل لمس محور انزلی به رضوانشهر است.
خسته بند در پایان گفت: بسیاری از طرح ها در حوزه ی شهرستان انزلی هم اکنون وجود دارد که باید با همکاری مدیران استانی و همت شهرستان به ثمر برسد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه