بازیکن سابق ملوان و داماش‌گیلان در گفتگو با 8دی:

اکثر تیمهای استان مشکل مدیریتی دارند/ هر تیمی که حمایت مالی شود موفق است

بازیکن اسبق داماش گیلان مسایل مالی و مدیریتی را علت اصلی سقوط تیم های گیلانی نام برد و گفت: در حال حاضر هر تیمی که حمایت مالی شوند موفق تر هستند.

اکثر تیمهای استان مشکل مدیریتی دارند/ هر تیمی که حمایت مالی شود موفق است

کیانوش پرهیزگار بازیکن مستعد فوتبال گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص وضعیت تیم های گیلانی در لیگ برتر اظهار کرد: درحال حاضر شرایط فوتبال استان شرایط خوبی ندارد و اکثر تیمها مشکل مالی و مدیریتی دارند.
وی در ادامه این مطلب با اشاره به تیم های سقوط کرده گیلان، افزود: امسال دو تیم خوب استانمان داماش و ملوان به دلیل همین مشکلات به لیگ دو و یک سقوط کردند.
بازیکن اسبق داماش با اشاره بر اینکه این مسئله برای استان گیلان اصلا” خوب نیست و گیلان در لیگ برتر هیچ نماینده ای ندارد، خاطرنشان کرد: شهر تبریز امسال سه نماینده در لیگ برتر دارد چون از تیمهای شهرشان حمایت می کنن و این درحالی است که مسوولین گیلان هیچ حمایتی از تیمهای شهرشان نمی کنن یا همان حمایت هایی که می کنند، ناچیز است.
بازیکن تیم پایه های ملوان تنها موفقیت استان گیلان را صعود تیم سپیدرود به لیگ یک نام برد و گفت: این تیم نسبت به سایر تیم ها از حمایتهای خوبی برخوردار بود و گفتنی است که تیم شهرداری فومن و چوکای تالش هم درحال صعود به لیگ دو هستند چون مشکلات مالی کمتری داشتند.
بازیکن تیم شهرداری فومن، با تاکید بر اینکه تیم داماش گیلان مثل سال قبل مشکل مدیریتی داشت و مشخص نبود مالکش چه شخصی است، گفت: تیم یک هفته مانده به آغاز مسابقات بسته شد و مشکل مالی فراوان داشت و به همین دلیل به لیگ دو سقوط کرد.
وی با تصریح بر اینکه کم کاری مسوولین علت اصلی سقوط داماش شد، تاکید کرد: با وجود تماشاگران پرشورشان حیف بود این تیم سقوط کند.
بازیکن تیم شهرداری رشت با انتقادی از مسائل فنی موجود تیم ملوان گفت: تیم ملوان هم در این سالها از بازیکنان پایه خود کمتر استفاده کرد و بیشتر به بازیکنهای سرباز غیر بومی بهره برد و مشکلات مالی این تیم هم زیاد بود و دلیل سقوطشان هم عدم استفاده از بازیکنان پایه و عدم حمایت مسوولین بود.
این بازیکن مستعد گیلانی با بیان اینکه درحال حاضر هر استانی که از تیمهای خود حمایت مالی کنند موفق ترند مثل خوزستان, اصفهان و تبریز، گفت: تیمی که پول نداشته باشد امکانات هم ندارد و تیم داماش هم یک بازی در مسجد سلیمان را به دلیل اینکه پول نداشت نرفت و سه هیچ بازی را به مسجد سلمان واگذار کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه