دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان+تصاویر

پیش از ظهر امروز(یکشنبه) دکتر یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس استان، دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) دکتر یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس استان، دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و با اشاره به اینکه علم پزشکی علمی سخت و کارآمد است خاطرنشان کرد: ابتدای حضورم در جبهه های جنگ تحمیلی بمدت ۴ماه به عنوان پزشکیار در جبهه ها توفیق خدمت داشتم و تجربیات مفیدی در این زمینه به دست آوردم.

سردار عبدالله پور انقلاب در حوزه سلامت را یک نیاز دانست و اضافه کرد؛ همه ی دستگاه های دولتی به لحاظ کم کردن هزینه ها و بالابردن راندمان کاری نیاز به تحول بزرگ اداری دارند.

دکتر شاهرخ یوسف زاده به بالا بودن سطح سواد در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: سطح سواد در دانشگاه علوم پزشکی با هیچکدام از دانشگاه های استان قابل قیاس نیست، زیرا در این دانشگاه اساتید پس از ۲۵سال تحصیل و با مدرک تخصص در این دانشگاه تدریس می کنند، که این موضوع باعث کیفی شدن آموزش خواهد شد.

وی گفت: سال ۱۳۷۰ سطح تحصیلات در کشور بالا رفت و همچنین در سال ۱۳۸۰ ارائه مقالات افزایش چشمگیری داشت اما این امر در جامعه محسوس نبود، مگر در عرصه های هسته ای، فضایی، نانو و بیشتر از همه، موارد نظامی.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اذعان داشت: پروژه جدید این دانشگاه تحقیق و توسعه ی گیاهان داروئی است که امیدواریم پس از کار تحقیقاتی و تولید انبوه بتوانیم این گیاهان را در کنار چای و برنج به عنوان یکی از محصولات شاخص کشاورزی گیلان ارائه کنیم.

در ادامه سردار محمد عبدالله پور گفت: اگر واحد یا سازمانی به عنوان خریدار تضمینی گیاهان داروئی وجود داشته باشد بسیجیان ما جهت کشت و ارائه ی آن به بازار اعلام آمادگی می کنند، همچنین وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کشت گیاهان داروئی مصداقی از اقتصاد مقاومتی است سپاه قدس گیلان از هیچ کمکی در این رابطه دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است دراین دیدار سردار نظرعلی علیزاده جانشین اسبق سپاه قدس گیلان و دکتر مسعود اسلامی مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه