وقتی جعفرزاده پشیمان می شود...

چطور می شود که سرافراز در یک و نیم سال از عرش به فرش برسد؟/ اظهارات متناقض نماینده رشت در کمتر از دو سال

امیدواریم اظهارات متناقض این آقای نماینده به همین مسایل ختم شود و به مسایل حساس تر و تاثیرگذاری همچون مشکلات استان کشیده نشود.

چطور می شود که سرافراز در یک و نیم سال از عرش به فرش برسد؟/ اظهارات متناقض نماینده رشت در کمتر از دو سال

سرویس سیاسی ۸دی؛

با پایان یافتن دوران مدیریت عزت‌الله ضرغامی در صداوسیما گزینه‌های بسیاری در داخل و خارج از سازمان صداوسما برای جانشینی مرد شماره‌ یک آن روزهای رسانه ملی مطرح شد که در نهایت محمد سرافراز با حکم رهبر معظم انقلاب در ۱۵ آبان ۹۳ به عنوان رئیس جدید صداوسیما بر کرسی ریاست این سازمان تکیه زد و ششمین مدیر سازمان صداوسیما بعد از انقلاب اسلامی لقب گرفت.

 

خوشبینی به سرافراز و تجریه رسانه وی…

در همان مقاطع و در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۳ بود که جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری جالب که مشخص بود برای چه در فاصله یک هفته ای انتصاب سرافراز مطرح می شود، در مصاحبه با خبرگزاری خانه ملت گفت: به مدیریت «سرافراز» خوش بین هستم چرا که وی از بدنه صداوسیما بوده و با فعالیت طی مدت طولانی در شبکه های برون مرزی تجربه و سابقه خوبی در این زمینه کسب کرده است.

 

سرافراز در کارش تبحر و مقبولیت ندارد…

اما داستان آقای نماینده و نظرات کارشناسی اش به همین جا ختم نشد و چند روز پیش که سرافراز استعفایش را تقدیم کرد، با تغییر موضعی ۱۸۰درجه ای نسبت به کمتر از دو سال قبل در اظهاراتی کاملا متناقض نسبت به گذشته و فراموش کردن صحبتهایش در آن مقطع، درباره سرافراز و عملکردش در گفتگو با انتخاب گفت: آقای سرافراز به دلیل نداشتن تبحر، عدم جذب مخاطب و عدم تولیدات پرسود سازنده و عدم موفقت در کمرنگ کردن گرایش مردم به رسانه های بیگانه و برخوردهای عمدتاً سیاسی مخصوصاً در بحث برجام، مقبولیتی نتوانست کسب کند!!

وی ادامه داد: خبر خداحافظی سرافراز، خیلی غیرعادی نیست و جای تعجب ندارد، او در ماموریتش موفق نبوده است!

موفق ندانستن سرافراز از سوی جعفرزاده در حالیست که مقام معظم رهبری در حکم جدید خود برای دکتر علی عسکری، با تشکر از اقدامات یک سال و نیم گذشته دکتر سرافراز بیان داشتند:«تلاشهای انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه‌ی ایشان(سرافراز)، هرگز نباید فراموش شود».

این نماینده ادامه داد: اقای سرافراز تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت که می خواست اینده ای را برای خود داشته باشد! ولی «از حول حلیم افتاد تو دیگ»!
وی در پایان با اشاره به آماری که منابع آن را ذکر نکرده، گفت: از وقتی سرافراز مدیریت این رسانه را عهده دار شد، استقبال خانواده ها و جامعه از ماهواره ها زیادتر شده است!

مقام معظم رهبری همچنین آقای سرافراز را به‌ عضویت در شورای‌عالی فضای مجازی منصوب کردند.

در پایان امیدواریم به جای اظهار نظرات متناقض در خصوص مسائلی مانند گشت ارشاد در تهران و جابه جایی روسای صداوسیما که چندان به حوزه اختیارات نمایندگی مجلس ارتباطی ندارد، به مشکلات شهر رشت و استان گیلان رسیدگی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بنده خدا
نان به نرخ روز خور به این میگن
در حاشیه