نامزد انتخابات رودبار:

هیچ گاه زیر بیرق گروهی نمی روم / نمی دانم چرا بعد از گذشت دو ماه تازه به فکر اعلام حمایت افتاده اند

چگینی، گفت: اصلاح طلبان شاید با طرح این دیدگاه ها می خواهند پشت مقبولیتی که خدا نصیبمان کرده پنهان شوند و بتوانند اهدافشان را عملی کنند.

هیچ گاه زیر بیرق گروهی نمی روم / نمی دانم چرا بعد از گذشت دو ماه تازه به فکر اعلام حمایت افتاده اند

به گزارش هشت دی، دکتر مهرداد چگینی در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، حضور یکپارچه و حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: حضور حداکثری پای صندوق های رأی از تاکیدات مقام معظم رهبری است لذا کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند و ندارند باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

  • حضور حداکثری پای صندوق های رأی از تاکیدات مقام معظم رهبری است

وی ضمن دعوت گسترده مردم شهرستان رودبار به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: نباید احساس بکنیم که انتخابات مرحله دوم مهم نیست، هر کرسی مجلس دارای اهمیت والایی است که اگر با مشارکت حداکثری این انتخاب صورت بگیرد حائز اهمیت خواهد بود.

کاندیدای دور نهم مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به عنوان سربازان نظامی که با خون شهدا به ثمر نشسته است وظیفه داریم حضور یکپارچه و پررنگ در صحنه انتخابات داشته باشیم.

  • فضای شهرستان یک همت بزرگ برای کار و تلاش را می طلبد نه حزب و گروه

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما پیرامون بیانیه ای که خطاب به رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان نوشته بود، اظهار کرد: بنده در تمام سخنرانی هایم اعلام کرده ام که وارد فضای گروه ها و احزاب نمی شوم و هیچ وابستگی به گروه و جناحی ندارم.

دکتر چگینی ادامه داد: الان فضای شهرستان یک همت بزرگ برای کار و تلاش را می طلبد نه حزب و گروه، لذا چون به این رویه آشنا بودم و هدفم تنها خدمت به مردم و آبادانی شهرستان رودبار بود هیچ گاه خودم را وارد جریانات نکردم.

  • نمی دانم چرا بعد از گذشت دو ماه از انتخابات اعلام چنین حمایتی از سوی اصلاح طلبان صورت می گیرد

وی با بیان اینکه ورود به جریانات سیاسی هم جزو برنامه های بنده نیست، اضافه کرد: نمی دانم چرا بعد از گذشت دو ماه از انتخابات اعلام چنین حمایتی از سوی اصلاح طلبان صورت می گیرد، در حالی که نه با ایشان دیدار داشته ام و نه دیدار خواهم کرد.

این فعال سیاسی، شورای مشورتی اصلاح طلبان قبل و زمان انتخابات هم زمزمه های حمایت را مطرح نمی کند، می گذارد بعد از دو ماه از انتخابات می گذرد و آن وقت به دنبال امضای میثاق نامه هستند.

دکتر چگینی با بیان اینکه هیچ گاه زیر بیرق گروهی نمی روم، گفت: اصلاح طلبان شاید با طرح این دیدگاه ها می خواهند پشت مقبولیتی که خدا نصیبمان کرده پنهان شوند و بتوانند اهدافشان را عملی کنند.

  • در این مرحله هم قطعا بی طرف خواهم بود و سمت و سویی نخواهم داشت

با بیان اینکه خود را تابع ارزشهای نظام و انقلاب می دانم، ابراز کرد: با پایبندی و گوش به فرمان رهبری بودن و با شناخت کافی از مسائل و مشکلات رودبار به انتخابات ورود کردم.

وی با تاکید بر اینکه در دور دوم انتخابات هم مثل مرحله اول بی طرف خواهم بود، بیان داشت: همه فرزندان نظام هستند و خدای ناکرده با کشی ضدیت ندارم و در این مرحله هم قطعا بی طرف خواهم بود و سمت و سویی نخواهم داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه