پایان رقابت زبده ترین کاراته کاران گیلانی در جام یادواره هشت هزار شهید گیلان

در این دوره از رقابت ها که با عنوان جام یادواره شهید مدافع حرم محمد حسین عطری و هشت هزار شهید والا مقام استان گیلان برگزار شد ، زبده ترین کاراته کاران گیلانی با هم به رقابت پرداختند .

پایان رقابت زبده ترین کاراته کاران گیلانی در جام یادواره هشت هزار شهید گیلان

به گزارش ۸دی، سی و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی امید و بزرگسالان استان گیلان ، یکشنبه شب با معرفی تیمها و نفرات برتر در فومن پایان یافت .

گفتنی است در این دوره از رقابت ها که با عنوان جام یادواره شهید مدافع حرم محمد حسین عطری و هشت هزار شهید والا مقام استان گیلان برگزار شد ، زبده ترین کاراته کاران گیلانی با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها و در رده سنی امید ، تیم دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت به مربیگری حمیدرضا سلیمی با کسب دو مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد ، باشگاه حامی بندرانزلی به مربیگری مصطفی باقری با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در جایگاه دوم ایستاد و باشگاه صالحین سپاه رشت به مربیگری ابراهیم دلسوزی با کسب یک طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز سوم شد .
در رده سنی بزرگسال نیز ، تیم دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت به مربیگری حمیدرضا سلیمی با کسب دو مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز عنوان نخست این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد ، تیم آکادمی کاراته گیلان به مربیگری دادیار رهنما با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره دوم شد و باشگاه صیدگر بندرانزلی به مربیگری حسن صیدگر با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مکان سوم قرار گرفت .
در رقابت های انفرادی و در رده سنی امید ، در وزن ۵۵- کیلوگرم مهرزاد مسکین ، در وزن ۶۰- کیلوگرم مهدی رحیمی نژاد ، در وزن ۶۷- کیلوگرم محمد صادق شعبانی ، در وزن ۷۵- کیلوگرم محمدرضا گیلانپور ، در وزن ۸۴- کیلوگرم محمدمهدی قاهری و در وزن ۸۴+ کیلوگرم علیرضا فتاحی با غلبه برابر حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کردند .
همچنین در پایان رقابت های انفرادی رده سنی بزرگسالان ، در وزن ۶۰- کیلوگرم عرفان پورصفر ، در وزن ۶۷- کیلوگرم دادیار رهنما ، در وزن ۷۵- کیلو گرم محمدرضا گیلانپور ، در وزن ۸۴- کیلوگرم نیما شافعی و در وزن ۸۴+ کیلوگرم امیررضا پورمحمد توانستند برابر حریفان خود به برتری دست یابند و عنوان نخست را کسب کنند .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیمهای برتر هر رده ، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر هر رده سنی نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه