بزرگداشت هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم “محمدحسین عطری” در رشت

آیین بزرگداشت سی‌ودومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم “محمدحسین عطری” با حضور برخی از طلاب، شخصیت‌های فرهنگی و قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین در حرم حضرت فاطمه اخری سلام الله علیها برگزار شد.

بزرگداشت هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم “محمدحسین عطری” در رشت

به گزارش ۸دی، آیین بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم “محمدحسین عطری” با حضور برخی از طلاب، شخصیت‌های فرهنگی و قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین در حرم حضرت فاطمه اخری سلام الله علیها برگزار شد.

“حجت الاسلام شیخ ناصر خلج” در این مراسم اظهار کرد: قیام امام خمینی برای زنده نگه‌داشتن اسلام و راه اهل‌بیت (ع) بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شد. امام از همان آغاز مبارزه‌های خود از سال ۴۲ تا سال ۵۷ هدفش تنها رضای خداوند و تشکیل حکومتی بود که فرمان خداوند متعال و اهل‌بیت در آن اجرایی شود.

وی در ادامه افزود: بعد از ۱۴ قرن امام به‌عنوان یک فقیه برای خدا قدم برمی‌دارد و قیام می‌کند و نظام اسلامی را تشکیل می‌دهد. این نظام امانتی در دست من و شما است و امیدوارم این امانت را که همان‌طور امام انتظار داشتند حفظ کنیم. “شهید مطهر محمدحسین عطری” مصداق بارز امام باوری و امام یاوری بود که با خون خود به ما درس نصرت و یاری امام زمان خویش داد.

حجت الاسلام در پایان با اشاره به وصیت نامه شهید گفت: این وصیت نامه برای همه آحاد ملت به خصوص جوانان چراغ راهی است که باید آنرا همواره جلوی چشم خود قرار دهیم تا به سعادت برسیم.

این مراسم با حضور خانواده “محمدحسین عطری”، شهید مدافع حرم برگزار شد که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام، حکم خادم افتخاری آستان به مادر این شهید بزرگوار اعطا شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه