۱۷۶ نشان تجاری برتر را پشتیبانی می کنیم

مدیرعامل صندوق کارافرین امید گفت : با ۱۷۶ نشان تجاری برتر برای پشتیبانی توزیع و فروش آنها تفاهم نامه امضاء کرده ایم.

۱۷۶ نشان تجاری برتر را پشتیبانی می کنیم

به گزارش ۸دی، مدیرعامل صندوق کارافرین امید گفت : با ۱۷۶ نشان تجاری برتر برای پشتیبانی توزیع و فروش آنها تفاهم نامه امضاء کرده ایم.

اصغرنورالله زاده شناسایی مزایای رقابتی مناطق در راستای افزایش تولید، را یکی از مهمترین برنامه های صندوق کارآفرین امید بیان کرد.
وی افزود : توسعه شبکه توزیع برای کالاهای دارای نشان تجاری برتر در راستای افزایش میزان فروش آنها و همچنین توسعه کسب و کارهای کوچک ، از دیگر برنامه های مهم این صندوق درسطح کشور است.
نورالله زاده عدم وجود شبکه توزیع مناسب و پشتیبانی لازم در کسب و کارهای کوچک را از مشکلات سر راه فعالیتهای این صندوق برشمرد و تصریح کرد: برای سازماندهی کسب و کار کوچک در راستای کمک به محصولاتی تولیدی در اندازه های کارخانه ای تلاش می کنیم .
وی با بیان اینکه کارشناسان صندوق کارآفرین ۱۰ محصول اولویت دار با قابلیت تولید انبوه دربنگاه های کوچک را شناسایی کرده اند خاطرنشان کرد: کفش، پوشاک، اسباب بازی و محصولات فکری کودکان، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، جواهرسازی، صنایع دستی، فرش، خدمات گردشگری، خدمات حمل و نقل از جمله محصولاتی است که تولید آنها در سطح ملی توسعه می یابد.
مدیرعامل صندوق کار آفرین امید، محصولات چرم را بعنوان یکی از اولویت های امروزی برشمرد و افزود: این محصول بعنوان یکی از مزیت های رقابتی ایران است که در خصوص ساماندهی توزیع و فروش و همچنین پشتیبانی مالی از سوی صندوق، توجه ویژه ای به آن می شود.
نورالله زاده با تاکید براینکه تسهیلات صندوق کارآفرین امید بدون نرخ سود و به صورت قرض الحسنه و تنها محاسبه چهار درصد کارمزد ارائه می شود بیان کرد:محل هزینه کرد ۵۰درصد از اعتبارات توسط صندوق مشخص شده و مابقی ۵۰درصد آن هم درراستای پاسخگویی به مراجعات مردمی اختصاص می یابد.
وی مهمترین مشکل در سر راه کسب و کارهای کوچک را نداشتن بازار فروش دانست و گفت: انتظار می رود بنگاه های حقوقی در راستای کمک به بنگاه های کوچک با ایجاد بازار فروش ، برای توانمند سازی آنها نهایت همکاری را داشته باشند.
مدیرعامل صندوق کارآفرین امید تصریح کرد: با توانمندسازی افرادی که قدرت شناسایی فرصت را در بنگاه های کوچک داشته و بدانند از چه محصولی می توان بیشترین درآمد را کسب کرد می توان شاهد درخشش این بنگاه ها در عرصه بازارهای داخلی و حتی بین المللی بود.
وی تاکیدکرد: باید از فضاها و توانمندی ها و ظرفیتهای موجود درهرنقطه از کشور به نسبت شرایط اقلیمی آن منطقه، فرصت کسب درآمد ایجاد کرده و با رعایت همه موازین و مقررات، درصورت فراهم بودن بستر لازم از سوی هرمجموعه حقیقی و یا حقوقی و حتی اشخاص، صندوق نیز به لحاظ مالی حمایت خواهد کرد .
صندوق مهر امام رضا از سال ۸۵ با ترکیب صندوق حمایت از فرصت های شغلی وزارت کار و صندوق توسعه روستایی جهاد در مشهد ایجاد شده بود که با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر استفاده نکردن موسسات مالی از نام ائمه (ع)، در سال ۹۲ نام صندوق مهر امام رضا (ع) به صندوق کارآفرینی امید تغییر کرد.
مدیرعامل صندوق کار آفرین امید امروز تفاهم نامه همکاری متقابل با رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اقتصادی انزلی به منظور توسعه فعالیتها و افزایش فرصتهای شغلی و کسب و کار های کوچک و بزرگ در منطقه در راستای توانمند سازی جوامع محلی امضاء کرد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه