رفتار غیر فرهنگی و مبتذل مجموعه فرهنگی شهرداری رشت ، محکوم و قابل پیگرد می باشد

کیومرث دولتی گفت: آیا شهردار محترم شهر رشت بعنوان شهردار نظام اسلامی و انقلابی کشورمان نباید با بی تدبیری مجموعه تحت مدیریت خود برخوردی انقلابی و در شأن یک مدیر کشور جمهوری اسلامی ایران داشته باشد؟!

رفتار غیر فرهنگی و مبتذل مجموعه فرهنگی شهرداری رشت ، محکوم و قابل پیگرد می باشد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفت: رفتار غیر فرهنگی و مبتذل مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت در روز ۱۲ دی ماه ( روز رشت ) چه از روی غفلت و بی تدبیری و چه از روی عناد  با ارزشهای اسلامی و انقلابی محکوم و قابل پیگرد می باشد.

کیومرث دولتی افزود:  متأسفانه در ایام بزرگداشت روز رشت (۱۲ دی ماه) بار دیگر شاهد شاهکاری هنری! و فرهنگی در حوزه نمایش! از سوی مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت به بهانه بزرگداشت روز رشت بودیم که نه نشانی از یک کار نمایشی فاخر و در طراز انقلاب اسلامی و ارزش ها و هنجارهای اسلامی و اجتماعی مردم شهید پرورمان داشت و نه یک کار نمایش معمولی و سرگرم کننده با رعایت هنجارهای جامعه اسلامی و انقلابی مان بود؛ بلکه کاملاً یک رفتار و حرکت غیر فرهنگی و مبتذل با انجام رقص و آواز و برگرفته از آموزه های غربی در حوزه بی بند و باری و ترویج بی اخلاقی و ابتذال بود.

وی همچنین اظهار داشت: من نمیدانم تا کی ما باید در مقابل این گونه رفتار غیر مسئولانه و غیر متعهدانه برخی متولیان حوزه فرهنگ و هنر استان و شهرستان رشت، که به سان موریانه ای داشته های فرهنگی و ارزشی و اعتقادی مردم مسلمان و شهیدپرور دیار میرزا و سرزمین ۸۰۰۰ شهید سربلند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز شهدای عزیز مدافع حرم و … را هدف تاراج و نابودی قرار داده اند؛ سکوت اختیار کنیم و منفعل باشیم.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در ادامه افزود: آیا نه این است که این حرکت غیر فرهنگی و مبتذل و غیر اخلاقی از سوی سازمانی صورت گرفته که با صرف بیت المال نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ تیشه به ریشه ارزش های اسلامی و انقلابی می زند؟!

 

 

کیومرث دولتی گفت: آیا شهردار محترم شهر رشت بعنوان شهردار نظام اسلامی و انقلابی کشورمان نباید با بی تدبیری مجموعه تحت مدیریت خود برخوردی انقلابی و در شأن یک مدیر کشور جمهوری اسلامی ایران داشته باشد؟!

 

وی افزود: آیا نباید متولّی اول فرهنگ و هنر این استان یعنی مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسبّبان این افتضاء هنری و نمایشی، که باعث جریحه دار شدن دل خانواده معظم شهداء و مردم ولایت مدار استان گیلان شده؛ برخوردی محکم نموده و تذکری جدی دهد؟!

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان اشاره کرد: چرا برخی از گروه های نمایشی که ازقضا مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را نیز یدک می کشند و می بایست بر اساس تعهّداتی که جهت اخذ مجوز اجرای نمایش داده اند و می بایست همواره در مدار قانون و ارزش ها و هنجارهای جامعه اسلامی و انقلابی مان فعالیت نمایند؛ در این حرکت غیر فرهنگی ایفای نقش کرده اند؟!

کیومرث دولتی تصریح کرد: آیا نباید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اینگونه هنرمندان غافل تذکری دهد و یا برخورد قانونی نمایند؟!

وی در پایان ابراز داشت: درخواست و انتظار این بنده حقیر و جمع زیادی از هنرمندان بسیجی و متعهد این استان و همچنین خانواده معزز شهداء از نفر اول اجرایی استان یعنی استاندار محترم جناب آقای دکتر نجفی این است که با اینگونه حرکت های مبتذل ، غیر اخلاقی و انحرافی که متأسفانه با هزینه ی بیت المال و مدیریت برخی نهاد های رسمی جمهوری اسلامی در استان و شهرستان رشت و سرزمین ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن؛ رقم می خورد؛ برخوردی جدی داشته باشند تا از تکرار اینگونه وقایع جلوگیری شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
متاسفانه فعلا که کسی بر کارها واعمال مسئولان شهری نظارت نمی کندوایشان وهم فکران بیمارشان و همچون .........باحمایت برخی از......درون استانی وبرون استانی هرچه دلشان می خواهد انجام می دهند.ای مدعیان انقلاب وخون شهدا کجایید؟ کجایید؟
ناشناس در پاسخ به
تا کی می خواهید نظرات و دیدگاه های دیگران را در مورد فرهنگ و دین و ... نادیده بگیرید؟ چرا بامنطق آشتی نمی کنید. همه که نمی توانند طبق قرائت شما از فرهنگ و دین و ابتذال و ... رفتار کنند. قرائت شما تنها قرائت موجود از اسلام نیست.
همشهری
درسته ما هم محکوم می کنیم به شدت اما خود شما بسیج هنرمندان چی کار کردید؟ میشه گزارش واقعی بدید نه امار ...
حمید در پاسخ به همشهری
همشهری سلام؛ محکوم کردن اینگونه حرکات وظیفه شرعی همه ماست. امر به معروف در زمانی که با منکری مواجه میشیم، جزء وظایف مسلمانیست. وقتی در مرکز شهری که زمانی بهترین جوانان این شهر برای دفاع از میهن و انقلاب و اسلام عازم جبهه ها شدن و شهید شدن، رقص و آواز برپا می شه، آیا نباید تذکر داد و محکوم کرد؟! خصوصا زمانی که مسئولین اصلی امر فرهنگ و هنر خود به اینگونه برنامه ها دامن می زنن، پس وظیفه همه ماست تا با محکوم کردن اینگونه حرکات خلاف شرع و قانون از تکرار آن جلوگیری کنیم. پس این موضوع ربطی به ارائه گزارش کار و ارائه آمار نداره، بلکه همه وظیفه داریم در مواجه با منکرات، امر به معروف کنیم. موفق باشی
بیدار در پاسخ به همشهری
سلام همشهری امربه معروف وظیفه شرعی هر مسلمانیه! حالا ی مسئولم اومد از این کار غیرفرهنگی انتقاد کرد شما از این فرد آمار وارقام میخواهید واقعا کجای کاریم ما؟؟؟؟!!!
بنده خدا
بی توجهی مسیولین جای خود .واقعا هنگام اجرای این برنامه که علنی بر پا شد هیچ شخص مومن و با ایمانی نبود که .حرفی بزند چطور وقتی ما بچه حزب الهی ها یه برنامه اجرا میکنیم خلاف نظر اونها در جا حرف و .... می زنند ولی ما در مقابل کار اونها سکوت می کنیم پس ما هم به نوعی با سکوتمان مقصریم
مجرد
تاکنون از سوی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم رشت در رایطه با جشن هفته رشت و رقص و پایکوبی که اینقدر شما به آن پرداخته‌اید عکس‌العملی نشان داده نشده است و از آنجاییکه سکوت ایشان مهر تایید به اجرای آن مراسم است و باید در امور اعتقادی و احکام شرع به ایشان همانگونه که در نماز یومیه و جمعه اقتدا میکنیم، در این مورد هم اقتدا کنیم. پس نتیجه باید گرفت که کار شهردار بی‌عیب و نقص بوده و هیچگونه مشکلی نداشته است و ما باید به تبعیت از ایشان از عملکرد شهردار و مجموعه شرداری تقدیر کنیم.
در حاشیه