کسانی که میان شهدای نیجریه و کشته‌شدگان فرانسه تفاوت قائل می‌شوند با جنایتکاران همدست‌اند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در سال ۸۸ می‌خواستند قبل از شام و عراق ایران را دچار حوادث کنند، تعجب می‌کنیم برخی عکس‌العملی که به حوادث فرانسه نشان دادند، چطور به کشته‌شدگان نیجریه واکنش نشان ندادند با قاتلان جنایتکاران هم دست هستند.

کسانی که میان شهدای نیجریه و کشته‌شدگان فرانسه تفاوت قائل می‌شوند با جنایتکاران همدست‌اند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم پاسداشت شهدای حرکت اسلامی نیجریه و حمایت از رهبر عالیقدر شیعیان آفریقا شیخ زکزاکی که در محل مسجد کرامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در آخرالزمان مشکل نفاق وجود دارد، ما امروز با سه نوع نفاق در جهان، جهان اسلام و جامعه خود رو به رو هستیم، در آستانه ظهور باید برای حل مشکل نفاق عمل کنیم، نفاق جهانی همین لیبرال دموکراسی بوده که همه شعارهایش منافقانه است در حالی که آنها به حقوق بشر و آزادی معتقد هستند و همیشه دم از آزادی می‌زنند.

وی ادامه داد: دولت‌های غربی اعتقادی به آزادی ادیان ندارند، در حالی که دائماً دم از آزادی عقیده می‌زنند و زن را هم انسان نمی‌دانند، لذا ما با این نفاق مواجه هستیم.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه نظام لیبرال دموکراسی آخرین پرده‌ای است که فرو خواهد ریخت، گفت: رئیس‌جمهور خبیث آمریکا در مسجد مسلمانان، کفش خود را در می‌آورد و منافقانه به ادیان آسمانی احترام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه نفاقی که در جهان است در قالب جهان رسانه‌ای و آزاد حکومت می‌کند، تبیین کرد: باید با این نفاق درگیر شد و درگیری با آن سخت‌تر از کفر است، همچنین رسول خدا(ص) طی ۲۳ سال با کفر درگیر شدند و امروز اگر کفر حیاتی دارد در پشت پرده بوده و این یک اصلاح دقیقی است که می‌توان به وضع جهان اشاره کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آنان حقوق بشر را چگونه تعریف می‌کنند آنگاه ما چطور تعریف می‌کنیم، آنها منافقانه دم از حقوق بشر می‌زنند، همچنین جهان غرب تحت سلطه کسانی است که برای جان انسان ارزش قائل نیست و گاهی در دانشگاه‌های ما پرده‌های نفاق آنها تقدیس می‌شود، آنها منافقانه بر مردم جهان حکومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها یعنی دولت‌های استکباری و جهان به ظاهر پیشرفته که تمام رفتارهایشان منافقانه است، تصریح کرد: این نفاق باید از بین برود، کفر به سهولت قابل برطرف شدن است.

حجت الاسلام پناهیان اظهار کرد: ای کاش قدرت تبلیغاتی لازم را داشتیم که نفاق جهان را تبلیغ کنیم و مردم جهان مصادیق آن را پیدا کنند، چراکه اگر این اتفاق صورت بگیرد دولت مردان غربی را مردم شناسایی می‌کنند و به عنوان مصادیق نشان خواهند داد، لذا این امر یکی از مباحث اصلی نامه مقام معظم رهبری در نامه خطاب به جوانان اروپایی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه از نفاق جهانی که عبور کنیم به نفاق جهان اسلام خواهیم رسید، اظهار کرد: داعشی‌ها نمونه اعلای آن هستند و از آن بدتر دولت خبیث آل‌سعود است که در حق مسلمانان یمن ظلم و جنایت می‌‌کند و در نیجریه دست داشتند، امروز می‌بینیم چطور نفاق ذلیل شده است.

وی افزود: از نفاق منطقه به عنوان یک بلای خانمان سوز عبور می‌کنیم و به جامعه اسلامی می‌رسیم، در جامعه خودمان مشکل اصلی نفاق است، بعضی‌ها انتخابات در جامعه را مانند انتخابات در آمریکا می‌پسندند و هوس دموکراسی غربی را در سر می‌پرورانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما منافقین داخلی خود را با داعشی‌ها یکی می‌دانیم، تشریح کرد: هر چند اسلحه به دست نیستند اما با یاوه سرایی‌های خود ارکان نظام را نشانه رفته‌اند و به تعبیر امام راحل مفسدین فی‌الارض هستند.

وی بیان کرد: در سال ۸۸ می‌خواستند قبل از شام و عراق ایران را دچار حوادث کنند، تعجب می‌کنیم برخی عکس‌العملی که به حوادث فرانسه نشان دادند، چطور به کشته‌شدگان نیجریه واکنش نشان ندادند و لذا آنها با قاتلان جنایتکاران هم دست هستند و جگرشان خنک می‌شود.

پناهیان با اشاره به اینکه در جامعه خود و جهان با نفاق درگیر هستیم، ادامه داد: نفاق جامعه وقتی که تکفیری‌ها به اوج رسوایی نرسیده بودند، برخی از آنها حمایت می‌کردند، لذا مصاحبه‌هایشان موجود است و این گونه منافق‌هایی در کشور داریم، بعضی‌ها در جامعه ما از لیبرال دموکراسی غرب دفاع و نظام ما را محاکمه و محکوم می‌کنند، این لیبرال‌ها را امام راحل کنار منافقان قرار می‌دادند.

وی اظهار کرد: امام راحل می‌فرمودند منافقان همان کسانی هستند که سر پدر خانواده را جلوی خانواده بر سر سفره افطار گوش تا گوش می‌برند، لیبرال‌های جامعه خودمان را همدست قاتلان مردم نیجریه می‌دانیم و مدعیان دروغ‌گویی هستند که حقوق بشر را نمی‌دانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اسلام و نفاق در تمام جهان درگیر هستند و مانند زمان پیامبر نیست که مشرکان مستقیماً به سمت پیامبر بروند، اضافه کرد: مرحله به مرحله هرچه انقلاب ما پیش رفته، سبب رسوایی منافقان شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه به شهدای نیجریه تبریک می‌گویم، یادآور شد: منافقان را خداوند ترسو آفریده است و این شهدا حتماً با شهدای کربلا محشور می‌شوند، تسلیت واقعی را باید به کسانی گفت که میان شهدای نیجریه و کشته‌شدگان فرانسه تفاوت قائل می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه