شهردار رشت برای پاسخگویی به شورا می‌رود/جذب ده‌ها نیرو در شهرداری رشت بر خلاف قانون

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اخیراً ده‌ها نیروی جدید بدون هماهنگی با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در شهرداری مشغول به‌کار شده‌اند که این اقدام خلاف قانون است.

شهردار رشت برای پاسخگویی به شورا می‌رود/جذب ده‌ها نیرو در شهرداری رشت بر خلاف قانون

به گزارش ۸دی، محمدعلی رفیعی‌نوده عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه تابلوی روزشمار مربوط به اجرای پروژه پیاده راه‌سازی رشت احتمالا خراب و یا دستکاری شده‌است، اظهار کرد: شهردار رشت در آخرین حضور خود در صحن شورا اعلام کرده بود که ۹۴ روز تا اتمام پروژه پیاده راه‌سازی زمان باقی است.

وی با بیان اینکه شهردار رشت حدود سه هفته قبل به صحن شورا آمده‌بود، افزود: چند روز قبل در هنگام بازدید از روند اجرای پروژه پیاده ‌راه‌سازی متوجه شدیم که تابلوی روزشمار عدد ۸۸ را نشان می‌دهد و این مسئله تعجب برانگیز است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: احتمال دارد تابلوی روزشمار به دلایلی از کار افتاده‌باشد و شهردار باید به این مسئله پاسخگو باشد.

وی با اشاره به آغاز موج دوم سرما در رشت، گفت: شهردار رشت باید تمهیدات لازم را برای مقابله با بارش احتمالی برف در شهر بیندیشد و دستورات لازم را به معاون خدمات شهرداری گوشزد کند.

رفیعی‌نوده با ابراز نارضایتی از جذب نیروی جدید در شهرداری رشت، گفت: به بنده اطلاع دادند که اخیراً ده‌ها نیروی جدید بدون هماهنگی با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در شهرداری مشغول به‌کار شده‌اند که این اقدام خلاف قانون است.

وی با تصریح بر اینکه شهردار رشت باید در زمینه به‌کارگیری غیرقانونی نیروها در شهرداری این شهر شفاف‌سازی کند، خاطرنشان کرد: عدم پرداخت حقوق رفتگران شهرداری از موضوعات تأمل برانگیز است.

این مسئول با بیان اینکه نباید در پرداخت حقوق پرسنل تأخیر اعمال شود، یادآور شد: تأخیر چندماهه در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه یکی از مواردی است که شهردار باید بابت آن پاسخگو باشد.

گفتنی است با رأی اعضای شورای اسلامی شهر رشت مقرر شد تا در جلسه یکشنبه آینده شورای اسلامی، محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت برای پاسخگویی به سئوالات اعضا در زمینه اتمام پروژه پیاده ‌راه‌سازی رشت و تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل و کارگران شهرداری و سازمان‌های تابعه حضور یابد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه