گزارش تصویری حیرت‌انگیز از نمایشگاه مجسمه های زیبا و مفهومی ساخته شده از زباله ها

این نمایشگاه مجسمه های بازیافتی برای نخستین بار است که در استان گیلان برگزار می شود و در آن نشان داده می شود که از مواد دور ریختنی می شود آثار هنری زیبا و حیرت انگیز خلق کرد

گزارش تصویری حیرت‌انگیز از نمایشگاه مجسمه های زیبا و مفهومی ساخته شده از زباله ها

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی؛ نمایشگاه مجسمه “جور دیگر باید دید”  به همت دکتر عموزاده و سازمان مدیریت پسماند رشت در تالار مارلیک مجتمع خاتم الانبیا رشت از ۱۴ الی ۱۹ آذر به مدت ۵ روز دایر می باشد.

خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی گزارش تصویری زیبایی را از مجسمه های بازیافتی که در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند را تهیه کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

گفتنی است این نمایشگاه مجسمه های بازیافتی برای نخستین بار است که در استان گیلان برگزار می شود و در آن نشان داده می شود که از مواد دور ریختنی و زباله ها هم علاوه بر اینکه می شود استفاده های اقتصادی کرد ، قابلیت این نیز وجود دارد که آثار هنری زیبا و حیرت انگیز و خلاقانه را از این موادی که از منظر ما دور ریختنی هستند تولید کرد.

عموزاده خالق این آثار راجع به فلسفه ساخت مجسمه ها گفت:ببینید اولین چیزی که مطرح می شود این است که،افرادی که این مجسمه ها را نگاه میکنند، از خود میپرسد من از این مجسمه چه چیزی میفهمم؟ در حالی که باید بپرسند احساس من از این مجسمه چیست. این ها از فلز، چوب و یا موادی ساخته شدند که میشد آن ها را دور ریخت و یا استفاده ای نکرد، ام آمده ایم به آن ها شکلی داده ایم که وقتی بیننده به آن نگاه میکند از آن یک معنی برداشت میکند، خیلی وقت ها این معنی می تواند ناراحت کننده هم باشد، در بعضی از این آثار در خودش اعتراضی را یدک میکشد.

گفتنی است خبرنگار ۸دی گفتگوی کاملی را با خالق این آثار داشته است که می توانید آن را از اینجا: ” نمایشگاه “جور دیگر باید دید”/ نمایش مجسمه های بازیافتی برای اولین بار در گیلان” بخوانید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه