هدیه شهرداری فومن به ساکنین شهرک آیت الله بهجت(ره)+عکس

آسفالت نامناسب از سوی شهرداری فومن در شرایطی که مبالغ هنگفتی با انواع بهانه ها از مردم بابت زیباسازی شهر دریافت میشود باعث شده تا نارضایتی چندساله مردم همچنان ادامه داشته باشد.

هدیه شهرداری فومن به ساکنین شهرک آیت الله بهجت(ره)+عکس

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ بر اساس قوانین اصول مهندسی، عمر مفید آسفالت خیابانها ۴ سال است در حالی که در شهر فومن عمر آسفالت برخی از خیابانها و معابر از چندین سال هم تجاوز می کند.

یکی از معضلات مهم و اساسی شهر فومن نبود آسفالت یکدست در برخی خیابان ها و معابر اصلی است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان این شهرستان شده است، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب معابر است و این موضوع از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداریها است.

شهر فومن، هم چون سایر شهرهای استان از کیفیت پایین معابر شهری و به طور خاص کیفیت آسفالت معابر رنج می برد.

همه خیابان ها و کوچه ها در این شهر دارای گودال، چاله و دست انداز است که هر چند وقت یک بار، شهرداری اقدام به تعمیر و ترمیم آسفالت ها می کند اما به یک ماه نرسیده باز هم دچار همان وضعیت قبلی می شود.

بارها و بارها شاهد بوده اید که در هنگام رانندگی در خیابان آسفالت جاخالی می دهید و تمام ستون فقرات بدنتان به لرزه در آمده  و شاید با وجود چنین آسفالت های نامرغوبی بتوان شترسواری در بیابان را بر ماشین سواری در خیابان ترجیح داد.

با این وضع چاله چوله ها به نظر میرسد که شهرداری باید به فکر پرداخت غرامت به رانندگانی باشد که خودروهای انها را به بدترین مشکلات دچار میکند!

بهانه ای که این روزها از سمت مسئولان شهرداری میشنویم مربوط به نبود وضعیت مالی مناسب است اما به نظر شما گناه مردم مظلوم این شهر چیست که باید تاوان خیانت در امانت کردن برخی مسئولین قبلی و بی تدبیری تعدادی از مسئولین فعلی را پس دهند؟

روزی نیست که خبرنگاران هفته نامه فومنات و ۴دی و پایگاه های خبری بَهجت نیوز و صبح فومن و سایر خبرگزاری های فعال در میان مردم حضور یابند و مردم عزیز شهر از وضعیت آسفالت گله نکنند ؛ مسئله ای که سال ها در بسیاری از مناطق کشور حل شدهـ اما برای ما همچنان به عنوان یک رویا و آرزو باقی مانده است.تصویری هم که در بالا مشاهده میکنید تنها نمونه ای از تلاش های ناکرده برخی مسئولین در قبال وظیفه شان است.

shahrak-ayatullahbahjat

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه