مردم شهرستان فومن منتظر چه حکمی در پرونده آقا زاده معروف هستند؟!

با توجه به نزدیک شدن زمان پایان دادرسی پرونده مهدی هاشمی در نظر داد دیدگاه مردم شهرستان را در خصوص حکم این پرونده منتشر نماید.

مردم شهرستان فومن منتظر چه حکمی در پرونده آقا زاده معروف هستند؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ، با توجه به نزدیک شدن زمان پایان دادرسی پرونده مهدی هاشمی در نظر داد دیدگاه مردم شهرستان را در خصوص حکم این پرونده منتشر نماید.

بیست و پنجمین دادگاه مهدی هاشمی دوشنبه ۱۵ دی ماه برگزار شد که برگزاری این تعداد دادگاه در نوع خود بی سابقه بوده و نشان از پیچیدگی پرونده مهدی هاشمی دارد.

جلسه آخر دفاع متهم و همچنین دفاع نماینده دادستان از کیفر خواست طی هفته‌های بعد برگزارمی شود و ظاهراً یک هفته بعد از پایان دفاع آخر رای در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب صادر خواهد شد..

مردم شهرستان فومن می توانند هرگونه دیدگاه و نظر خود را در خصوص حکم دادگاه این آقا زاده در ذیل این خبر کامنت نمایند.

این آقا زاده با توجه به مفاسد اقتصادی که در پرونده کرسنت داشته و سایر جرائم مرتکب شده شایسته حکم اعدام است با اینحال باید منتظر ماند و دید که چه حکمی صادر خواهد شد.

نظراتی که در پایین مشاهده میکنید از مردم شهر فومن به صورت پیامک انبوه پرسیده شده است.

محمدرضا : من پیشگو نیستم ولی خوب معلومه کی محکوم وچه کسی تبرءه می شود؟از کجا فهمیدم ؟چون پشتش گرمه.لابد تبرئه هم میشه یا دیگه حداکثر جریمه نقدی میشه

مهدی غفاری : نمیدانم چرا.ولی بیشتروقت خانواده هاشمی درشکایت میگذرد.

بهزاد : مگه نمیگید نظام مقدس اسلامی ؟ خب منتظر بمونید تا حکم بده . ببینیم چکار میکنند اینا

سعید : پرونده مهدی هاشمی بزرگترین امتحان قوه قضائیه است.

طیب رمضانی پور : عدالت اجتماعی که سردار محترم سازندگی مدام از آن یاد می کردند، همین هست. در پیشگاه خداومند، فقیر و غنی هیچ فرقی ندارند. در نظام اسلامی نیز که مدعی اسلام ناب هستیم، اجرای عدالت علی(ع) را می طلبد، در فتنه ۸۸ آقا مهدی چه کرد؟

منصور : عدالت عدالت عدالت

فروغ جاویدان : منتظر حکم دادگاه و عکس العمل ملت هستیم. اگر آزاد شد هیچ کس سربازی نره و بدهی هیچ بانکی رو پس نده و توی هیچ انتخاباتی شرکت نکنه

: اینها جرات اظهار نظر و صحبت کردن درباره پرونده مهدی هاشمی را ندارند!!! اصن طرف هر کاری کرده به من و شما چه؟

فومنی :‌مگر…می توانند با او و خاندانش درافتند و …. !!!

و اما آخرین دیدگاه توسط خانومی به نام ساجده اینگونه ارسال شده است : وقتی این دولت مظلومترین دولت لقب می گیرد مهدی هاشمی هم باید مظلوم ترین متهم باشد لابد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه