۵۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه حدود ۱۰ میلیارد تومان باید از طرف وزارت خانه تحقق می یافت گفت:تا به امروز ابلاغ اعتبار حدود چهار میلیارد تومان انجام شده است.

۵۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان
مسعود رهنما در گفت و گو با خبرنگار ۸دی نیوز با اشاره به ۴۱ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان ،اظهار کرد: اتمام این تعداد پروژه نیازمند ۵۲ میلیارد تومان اعتبار است.
وی با بیان اینکه بخش و سیعی از این پروژه های نیمه تمام مربوط به اعتبارات ملی است افزود:امسال با سفری که مقام عالی وزارت به استان داشتند تفاهم نامه ای با استانداری بسته شد و تا به امروز استانداری بیش از تعهدات خود اعتبار در نظر گرفته است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه حدود ۱۰ میلیارد تومان باید از طرف وزارت خانه تحقق می یافت گفت:تا به امروز ابلاغ اعتبار حدود چهار میلیارد تومان  انجام شده است.
رهنما با این توضیح که با اعتبارات استانی منظور شده قراردادها برای انجام امور بسته می شود خاطرنشان کرد:از ظرفیت های قانونی که در بودجه ۹۳ لحاظ شد به نحو احسن استفاده می شودو بخش وسیعی از این پروژه ها را راه اندازی می کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه در بودجه ۹۳ تبدیل به احسن برخی از زمین ها و مکان ها با تغییر کاربری منظور شده است گفت: از محل فروش این مکان ها و تبدیل به احسن شدند پروژه های نیمه تمام به منصه ظهور می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران نباید به صورت مسکنی باشد افزود: تجلیل و حمایت از ورزشکاران گیلانی در برنامه های سازمان ورزش و جوانان گیلان قراردارد.
رهنما با اشاره به اینکه برای ادغام دو سازمان ورزش و جوانان عجله صورت گرفت،خاطرنشان کرد: این ادغام بدون طراحی مسائل ساختاری انجام شد چراکه مشکلاتی که حوزه جوانان دارند فراتر است و در ساختار طراحی شده دیده نشده است.
وی با بیان اینکه تفکیک دو بخش جوانان و ورزش بسیار مناسب است گفت: تفکیک بخش جوانان از سازمان یکی از آرزوهای من است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شکل گیری شورای عای جوانان در استان افزود: این شورا ۲۱ رویکرد حوزه جوانان را دنبال و پی گیری می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه