محرومیت زدایی در کشور جزء اولویت برنامه ها و سیاست های قرارگاه سازندگی قرب کوثر است

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم سازندگی و توسعه ایران اسلامی نقش آفرینی کرده است، گفت: مبارزه در جبهه جنگ نرم با سلاح فرهنگسازی دفاع مقدس امکان پذیر است.

محرومیت زدایی در کشور جزء اولویت برنامه ها و سیاست های قرارگاه سازندگی قرب کوثر است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار سید ضیاءالدین حزنی در گفت وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به نقش سپاه در دوران سازندگی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری و حراست از نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک وظیفه ذاتی بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند نقش آفرینی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم سازندگی کشور قرار دارد، تصریح کرد: سازندگی و جهاد در راه توسعه کشور، جهادی الهی و فی سبیل الله است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جهاد سازندگی کشور اقصی نقاط این مرز و بوم اسلامی را زیر پوشش خود در راستای محرومیت زدایی قرار داد، اضافه کرد : محرومیت زدایی یکی از سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی با برخورداری از حکومت مردم سالاری دینی با معنا و مفهوم واقعی است.

وی اظهار کرد: محرومیت زدایی در کشور جزء اولویت برنامه ها و سیاست های قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء در جریان بهبود شرایط زندگی مردم حتی در دورترین نقاط کشور است.

حزنی با اشاره به هشت هزار شهیدگیلانی به عنوان کارنامه قبولی دیار گیل مردان در دانشگاه دفاع مقدس، شهدا را پایه گذاران امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در دوران هشت سال جنگ تحمیلی توسط رزمندگان اسلام در جامعه اسلامی تدریس شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء دفاع مقدس را قطعه ای ارزشی از تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان پایگاه الگوساز برای نسل جوان برشمرد و گفت:  مبارزه در جبهه جنگ نرم با سلاح فرهنگسازی دفاع مقدس تبلور یافته در بستر فرهنگ عاشورا امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: متولیان امور فرهنگی باید در راستای رونمایی از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی، عرضه فرهنگ دفاع مقدس زیر سایه قیام عاشورا را در دستور کار خود قرار دهند.

حزنی در پایان خاطر نشان کرد: ابزار های مختلف فرهنگی و هنری مانند کتاب، سینما و تلویزیون باید در اختیار نشر فرهنگ ناب و ارزشی دفاع مقدس قرار بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه