ضرب و شتم در دانشگاه جابربن حیان رشت و ممانعت از ورود نماینده وزیر! + تصاویر

نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر دولتی که از حضورش جهت شرکت در مراسم تودیع و معارفه جلوگیری شد، گفت: در این مؤسسه سرپرست جدید معرفی شده است و عاملان این تعرض در هر سطح و مقامی که باشند شناسایی می شوند.

ضرب و شتم در دانشگاه جابربن حیان رشت و ممانعت از ورود نماینده وزیر! + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه ریاست قبلی و جدید مؤسسه آموزش عالی جابربن حیان رشت در این دانشکده برگزار نشد.

طبق نامه احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان و رئیس هیئت نظارت آموزش عالی استان گیلان، به دانشگاه جابربن حیان، این مراسم تودیع و معارفه قرار بود امروز، دوشنبه ساعت ۲عصر برگزار شود که با نهایت ناباوری، هیئت مؤسس و ریاست جدید دانشگاه و خبرنگاران با درب بسته و ممنوعیت ورود به داخل دانشگاه مواجه شدند.

 PHOTO

درپی این اتفاق و حمایت مسئول سابق حراست دانشگاه جابربن حیان از خبرنگاران، افراد داخل دانشگاه، به ضرب و شتم شدید وی در ملا عام پرداختند، به طوری که وی بوسیله اورژانش راهی بیمارستان شد.

jaber (5)

 

jaber (9)

jaber (11)

احمدی دستجردی نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر دولتی که از حضورش جهت شرکت در مراسم تودیع و معارفه جلوگیری شد، ضمن ابراز تعجب از این مسئله، اظهار کرد: با این جسارت و رفتار زشت برخورد می شود و ما درصدد برخورد کاملا قانونی با عاملان آن هستیم.

وی افزود: عاملان این تعرض در هر سطح و مقامی که باشند شناسایی می شوند و با آن ها برخورد خواهد شد.

نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر دولتی با تأکید بر اینکه مسئولان ذیربط نیز در این قضیه شناسایی خواهند شد، گفت: هیچ کس این اتفاق را نمی پسندد و این مایه تأسف ماست.

jaber (12)

احمدی دستجردی با کم سابقه خواندن این پیشامد و غیر سیاسی دانستن آن، به خبرنگاران اعلام کرد: در این مؤسسه سرپرست جدید معرفی شده است و تردید نداشته باشید که اخذ هزینه شهریه از دانشجویان و واریز آن به حساب شخصی “س.ن” ویا هر فرد دیگری بررسی می شود و مبلغ پرداخته شده از سوی دانشجویان محفوظ است.

jaber (10)

وی با ابراز تأسف از برخورد نامناسب با خبرنگاران و مسئول سابق حراست دانشگاه جابربن حیان، عنوان کرد: رئیس هیئت نظارت استان، کتبا به دانشگاه جابربن حیان اعلام کرده بود که مراسم تودیع و معارفه امروز برگزار شود و کسانی که از ورود افراد به دانشگاه جلو گیری می کنند این حق را ندارند.

 

jaber (2)

jaber (8)

 بعد از ایجاد اخلال در برگزاری مراسم تودیع درویش زاده ریاست قبلی و محمد حسن فؤادیان ریاست جدید مؤسسه آموزش عالی جابر بن حیان رشت در این دانشکده، این مراسم در دانشگاه گیلان برگزار شد./ دیارباران

jaber (7)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
مبارک باشه. بازهم که دوستان دلواپس تندرو دور برداشتن و دارن منم منم میکنن!!! آخه زورگویی تا کی؟!!! برای یکبار هم شده به رای مردم احترام بذارید دوستان افراطی!!! متوجه معنی احترام که میشید؟!
سحر
خب اینا کی هستن که جلوی دولت و قانون وامیستن؟ آخه اینطوری نمیشه که. ما رای دادیم که دولتی بیاد که قانون رو اجرا کنه. باز یه عده دارن بی قانونی میکنن و جلوی قانون می ایستن. به هیچ کس و هیچ جا هم پاسخگو نیستن. این چه وضعشه. هیچ جای دنیا اینطور نیست
ناشناس در پاسخ به سحر
ما که دیدیم بعضی از آقایوون نمیزارن رِئیس جدید بره دانشگاه رفیق سرمایه گزارن همونا که میگی
دانا
آقا اینا همش دعوا الکی بود . همون آقای سرمایه گذار 94 درصد سهام موسسه رو خرید و به همه چی خاتمه داد . توی سایت جابر هم زدند و خیال دانشجوها و کارمندا رو خلاص کردند . jbh.ac.ir
کنجکاو
این آدم که کنار پیاده رو نشسته صحیح و سالمه انگار سرش درد میکنه گذاشته روی دستش. یا از چیزی گریه میکنه اون که آمبولانس نمیخواد خودمونیم ما رو رنگ نکنین دیگه آدمی که سرپا پله آمبولانس رو میپره میره بالا که ضرب و شتم چی ؟؟؟؟؟
احمد
تمام این گرفتاری ها زیر سر معاون سیاسی [...] گیلان هست. سال گذشته هم نگذاشت سرپرست معرفی شود و دست به قشون کشی و گروگانگیری کردند از بی عرضگی وزارت علوم بود که کوتاه اومد نجفی ول کن قضیه نیست سالهاازاین دانشکده [...]
علی
تااین نجفی [...] و[...] و[...] جیره خوار(معاون [...]) هستند این دانشکده همچنان تشنج داره [...]بره معاونش راجمع کنه که پشت نجفی وایستاده
یاسر
آقای نجفی سرمایه گذار غصه نخور معاون سیاسی [...]پات ایستاده اون نمک گیر شماست
محمد
این معاون سیاسی که همین روزها عوض میشه رفیق جاش مدیرکل سیاسی میاد غصه نخور جوان
سید
اون احمقی که میگه ما رای دادیم ما رای دادیم نمیدونی ماجرا از چه قراره چرا اظهار نظر میکنی آخه گند خود دولتی هاست معاون سیاسی فلان اداره و...... هیئت امناء .................. تندرو شما هستین که ندانسته به دیگران تهمت می زنید متاسفانه در مورد همه مسائل کشور هم همینطوری نظر میدید و عمل میکنید خدا این مردم رو از دست شما نادان ها خلاص کنه
سهند
كاملا با نظر سحر عزيز موافقم
ناشناس
جهان آرا
در حاشیه